آشنایی با غذاهای دانمارکی و تاثیر آن بر کاهش وزن


سالم بودن و اضافه وزن نداشتن رویایی است که به راحتی به دست نمی آید ، اما باید برای آن تلاش کنید ، امروز در این مقاله می خواهیم راهی سریع برای کاهش وزن به شما معرفی کنیم که می تواند شما را در 13 روز به اهداف شما برساند روش یک رژیم کم چرب به نام رژیم دانمارکی است که به عنوان روش سریع شناخته می شود.

آشنایی با قانون اساسی دانمارک

غذای دانمارکی ، مانند غذای کانادایی ، ادعا می کند که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6 تا 8 کیلوگرم در 13 روز کاهش دهید ، که محققان استفاده از این غذا را توصیه نمی کنند ، اما اگر کسانی که می خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند ، می توانند از این رژیم کمک بگیرند. ، این رژیم ، اگرچه شما می توانید ما را به سرعت به آنچه می خواهیم هدایت کنید ، اما باید گفت که کار آسانی نیست.

این رژیم در دانمارک شناخته شده است و پزشک دانمارکی توصیه می کند که عملکرد اصلی آن رژیم غذایی کم کالری است که فقط باید طبق رژیم غذایی خود از آن پیروی کنید. این غذا می تواند انتخاب خوبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذای غذای دانمارکی متفاوت و منحصر به فرد است و شما نمی توانید هیچ تغییری در آن ایجاد کرده یا مصرف آن را افزایش یا کاهش دهید. شما باید از لیست 13 روزه غذاهای ارائه شده در زیر استفاده کنید.

غذای دانمارکی به مدت 13 روز

هنگامی که از این رژیم استفاده می کنید ، روزانه 600 کالری توسط بدن جذب می شود که برای بدن بسیار مفید است ، در حالی که میزان کالری دریافتی روزانه 1500 تا 2500 است که در مقایسه با مقدار زیاد کالری قابل توجهی کاهش می یابد. وقتی میزان کالری وارد شده به بدن ما کاهش می یابد ، بدن از چربی بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

غذای دانمارکی می تواند برای کسانی که چربی بدن بالایی دارند بسیار مفید باشد ، اما خوب است بدانید که این غذا یک مسیر محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید ، زیرا اگر در این زمان اگر از یک رژیم غذایی آب نبات استفاده می کنید ، شما باید استفاده از این غذا را متوقف کرده و ترک کنید زیرا برای شما موثر نخواهد بود و جالب ترین چیز این است که نمی توانید بعد از قطع این غذا دوباره امتحان کنید. از آن استفاده کنید زیرا 6 ماه طول می کشد تا این غذا را متوقف کنید تا بتوانید آن را ادامه دهید.

ویژگیهای قانون اساسی دانمارک

قوانین رژیم غذایی دانمارکی

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب می کنید ، باید اصول این رژیم را رعایت کنید تا به نتایج دلخواه برسید.
  • غذای دانمارکی فقط 13 روز طول می کشد ، نه کمتر و نه.
  • در این وعده غذایی هیچ میان وعده ای وجود ندارد و فقط وعده های غذایی بزرگ مانند صبحانه ، ناهار ، شام خورده می شود.
  • در این رژیم هر زمان که احساس گرسنگی کردید آب بنوشید زیرا به کاهش گرسنگی کمک می کند
  • وعده های غذایی بزرگ باید ساعت 8 صبح ، 2 بعد از ظهر ، 6 بعد از ظهر مصرف شود. بعد از ساعت 6 بعد از ظهر غذا مصرف نمی شود.
  • از غذاهایی که در منو نیستند استفاده نکنید.
  • در صورت رنج و خشونت از غذای دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره قانون اساسی دانمارک

منوی غذای دانمارکی

روز اول

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی قند

ناهار تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج آب پز

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و کمی روغن

روز دوم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی قند

ناهار 250 گرم بیکن را با یک کاسه کوچک ماست میل کنید

شام 200 گرم گوشت گاو بو داده / با آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات

برخی را رز کنید

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / نان تست کوچک

ناهار 2 تخم مرغ آب پز / 1 بیکن / فنجان کاهو آب پز شده است

تکه شام ​​تکه کرفس پخته / گوجه فرنگی 1 / تکه میوه

روز چهارم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب طبیعی با یک فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز پنجم

صبحانه ماشین 1 هویج با کمی آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل با آب لیمو پخته شده است

شام 200 گرم گوشت گاو بو داده / با کره و 1 تکه کرفس

روز ششم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار تخم مرغ 2 تخم مرغ / هویج 1

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و چربی

تعهدات مناسب به قانون اساسی دانمارک

روز هفتم

چای صبحانه

ناهار ⇐ لیوان آب

شام 200 گرم گوشت / سیب بو داده

روز هشتم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی قند

ناهار 400 گرم اسفناج اسفناج / تخم مرغ آب پز 2 / گوجه فرنگی 1

شام 200 گرم گوشت گاو بو داده / سالاد سبزیجات / آب لیمو و چربی

روز نهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی قند

ناهار 200 گرم بیکن / 1 کاسه کوچک ماست

شام ⇐ 200 گرم گوشت سرخ شده / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

تکه ناهار 1 بیکن / 1 کاسه کوچک کاهو / دو تخم مرغ آب پز

شام گوجه فرنگی 1 گوجه فرنگی / یک تکه کرفس پخته / 1 تکه میوه

روز یازدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 200 میلی لیتر آب طبیعی / 1 فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 تکه هویج

روز دوازدهم

صبحانه ماشین 1 هویج با آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل آب پز با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو بو داده / با یک تکه کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار تخم مرغ 2 تخم مرغ با یک تکه هویج

شام متوسط ​​1 سینه مرغ آب پز متوسط ​​/ سالاد سبزیجات / آب لیمو و چربی

کاهش سریع وزن با غذای دانمارکی

تا زمانی که رژیم غذایی سالمی دارید ، تأثیر رژیم دانمارکی تغییر نمی کند ، اما اگر رژیم غذایی قبلی خود را پس از پایان رژیم دانمارکی بازیابی کنید ، وزن کاهش یافته به سرعت کاهش می یابد.

منبع: آرگا

برچسب ها:
غذا

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *