آیا تخمه آفتابگردان سالم است؟ 411 بگیرید


دانه های آفتابگردان اساس طراحی بیس بال و قهرمانان ناشناخته ترکیب جاده است. (بدون مورد ، انگور.)

اما روشهای خلاقانه زیادی برای لذت بردن از این محصول خوراکی وجود دارد.

دانا الیس هونس ، دکترا ، MPH ، RD ، متخصص تغذیه در مرکز پزشکی RR -UCLA و نویسنده کتاب آینده ، “چگونه به از آن اجتناب کنید. “

دانه های آفتابگردان را می توان در اسموتی ها مخلوط کرد ، با بلغور جو دوسر مخلوط کرد ، در میله های انرژی زا پخت ، در یک دسر اعتیادآور به نام حلوا پخته ، روی نان تست آووکادو پاشیده ، به یک غذای فوق العاده اضافه کرد یا به تنهایی خورد.

به عبارت دیگر ، آنها بسیار زیبا هستند. اما ، مانند دیگر آجیل و دانه ها ، درست است نه غذاهای کم کالری

بنابراین آیا تخمه آفتابگردان سالم است؟ چگونه تخمه آفتابگردان وارد رژیم غذایی مناسب می شود؟

در اینجا چیزی است که باید بدانید.

منابع تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان در سس

آیا خوردن تخمه آفتابگردان برای شما مفید است؟ میتوانست باشد!

دانه ها مغذی هستند ، به این معنی که می توانند راهی آسان برای به دست آوردن ریز مغذی ها و ریز مغذی های مورد نیاز شما باشند.

مانند سایر غذاها ، اگر به اندازه وعده غذایی خود توجه نکنید ، کالری موجود در تخمه آفتابگردان به سرعت افزایش می یابد. اما استفاده از آنها در رژیم غذایی فواید زیادی دارد.

آنها خانه های انرژی مغذی هستند

تخمه آفتابگردان دارای لیست لباسشویی است.

هونس گفت: “دانه های آفتابگردان سرشار از ویتامین E ، تیامین (ویتامین B1) ، ویتامین B6 ، آهن ، مس ، سلنیوم ، منگنز و روی – ویتامین ها و مواد معدنی کمی هستند که بدن برای سلامتی به آنها نیاز دارد.”

آنها آنتی اکسیدان ها را ارائه می دهند

آنتی اکسیدان ها – مانند ویتامین E موجود در تخمه آفتابگردان – به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کنند ، که تحقیقات نشان می دهد می تواند به برخی از بیماری های مزمن کمک کند.

Quyen Vu ، متخصص تغذیه لوبیا گفت: تخمه آفتابگردان سرشار از سلنیوم است که به عنوان یک آنتی اکسیدان در بدن عمل می کند.

آنها منبع چربی های سالم هستند

اگرچه تخمه آفتابگردان پروتئین گیاهی را تأمین می کند ، اما بیشتر کالری آنها از چربی های سالم تامین می شود.

آیا تخمه آفتابگردان باعث کاهش وزن می شود؟

تخمه آفتابگردان مغذی در یک کاسه چوبی.

هونس با تخمه آفتابگردان متفاوت می گوید: “هر چیزی که شما را بیش از حد بخورد چاق می کند.”

دانه های آفتابگردان دارای کالری بالایی هستند و برخی از افراد به سختی می توانند به دانه های یکپارچه و یا ¼ فنجان بپوشند.

وو می گوید: “اگر هدف شما کاهش وزن است ، نمی خواهید دانه های آفتابگردان زیاد بخورید.”

اما اگر به قطعات آن دقت کنید ، تخمه آفتابگردان شما را از نظر جسمی آماده نمی کند.

وو توضیح می دهد: “برای به دست آوردن یک پوند وزن بدن حدود 3500 کالری زمان نیاز است.” بنابراین مطمئن شوید که در مصرف آن زیاده روی نکنید.

به همین ترتیب ، هیچ چیز خاصی در مورد تخمه آفتابگردان وجود ندارد که به کاهش وزن شما کمک کند ، اما می تواند یک افزودنی عالی برای رژیم غذایی سالم باشد.

روزانه چند دانه آفتابگردان بخورید؟

میله گرانولای خانگی با تخمه آفتابگردان

از آنجا که دانه های آفتابگردان دارای کالری بالایی هستند ، Vu توصیه می کند مصرف غذای خود را به چند قاشق چایخوری – یا حتی دو قاشق چای خوری – دانه های تراکم در روز برای سس سالاد یا تزئین کاهش دهید.

هونس گفت ، به عنوان ادویه ، “یک فنجان دانه های غلیظ” یک ماده خوب است که می تواند به شما در هیدراته ماندن کمک کند.

این یک ماده فعال استاندارد است که حدود 200 کالری را تأمین می کند.

می توانید از همه اینها به طور همزمان به عنوان یک میان وعده – چه ساده و چه در دستور العمل تخمه دارچین افرا – لذت ببرید یا تمام روز آن را میل کنید.

فقط به یاد داشته باشید که این کالریها بیشتر از چربی گرفته می شوند ، بنابراین ممکن است بخواهید از آنها در دستور اندازه گیری تخمه آفتابگردان با اشباع پروتئین مانند آفتابگردان آفتابگردان استفاده کنید.

Vu می گوید ، اما اگر بیش از حد تجاوز نکنید ، “آنها مطمئناً می توانند بخشی از رژیم غذایی برای کاهش وزن باشند.”

به دنبال اطلاعات بیشتر تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com سر بزنید و نحوه تغذیه سالم را برای مدت طولانی با کمک دو برنامه غذایی ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *