آیا تخمه هندوانه برای شما مناسب است؟


این موضوع توسط شنونده قدیمی Diva Listener ، Staci ، مطرح شد ، که تصویری از چیزی به نام پودر هندوانه برای من ارسال کرد. “آیا این چیزی است که حذف شده است یا خوب است؟ مانند آرد گندم عمل می کند؟”

باید اعتراف کنم که ایمیل استاچی اولین باری بود که در مورد آرد تخمه هندوانه شنیدم. فکرش را بکنید ، با ظهور هندوانه های بدون دانه (مطمئناً یکی از موفق ترین دوران مدرن طبقه بندی شده است) ، آخرین باری را که دانه های هندوانه دیدم به یاد نمی آورم. ظاهراً همه آن دانه هایی که دیگر سالاد میوه های ما را نمی پوشانند قبلاً کم بوده و به عنوان آرد غلات کامل کربوهیدرات کم جایگزین شده اند.

آیا آرد هندوانه مقوی است؟

یک چهارم فنجان آرد هندوانه 15 گرم چربی ، 9 گرم پروتئین و 3 گرم کربوهیدرات را تأمین می کند. محتوای چربی زیاد نیز کالری بسیار بالایی دارد. یک چهارم فنجان آرد هندوانه حاوی 180 کالری است ، در حالی که 160 آرد بادام ، 130 آرد نارگیل و 110 کالری آرد گندم دارد. مشخصات تغذیه ای آرد هندوانه بسیار شبیه به آرد بادام است.


برای مقایسه رژیم های غذایی بدون غلات و گلوتن اینجا را کلیک کنید.

اما چی نه در آرد هندوانه تخمه به همان اندازه مهم به نظر می رسد.

آرد هندوانه چه چیزی کم دارد؟

به گفته یکی از تأمین کنندگان برجسته آرد هندوانه ، این آرد نه تنها بدون گندم و گلوتن بلکه “8 بزرگ رایگان” است. این بدان معناست که هیچ یک از هشت ماده غذایی که 90 درصد از کل غذاهای فرآوری شده را شامل می شود ، ندارد. “8 بزرگ” ، همانطور که نامیده می شود (به ترتیب خوب ، از بزرگترین تا کوچکترین): شیر ، پوست ، ماهی ، گندم ، تخم مرغ ، آجیل ، آجیل و سویا.

برخلاف تصورات غلط ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا احتمال حساسیت شما را افزایش نمی دهد.

فقدان بیماریهای شایع می تواند بسیار زیاد به نظر برسد. و در حقیقت ، بسیاری از مصرف کنندگان این نوع برچسب از قبل بسته بندی شده را به عنوان نشانه ای نشان می دهند که غذاهای بدون این آلرژن ها به نوعی سالم یا مغذی هستند. اما برای 95 درصد از افرادی که حساسیت غذایی ندارند ، هیچ راهی برای اجتناب از آن وجود ندارد. برخلاف تصورات غلط ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا احتمال حساسیت شما را افزایش نمی دهد.

بزرگ 8 – آیا باید از این کفش های غذایی رایج اجتناب کنید؟

Palecakes Paleo (و دیگر oxymorons)

آرد هندوانه همچنین به نظر می رسد توسط رژیم غذایی “Paleo” استفاده شده است ، آنها سعی کردند رژیم غذایی شکارچیان را جمع آوری کنند – میلیون ها سال پیش ، قبل از ظهور کشاورزی و دامداری ، در زمین پرسه می زدند. اولین دستور تهیه آرد هندوانه که به صورت آنلاین پیدا کردم ، کربوهیدرات کم ، پنکیک پالئو و وافل بود.

آرد هندوانه

من احساسات متفاوتی در مورد جنبش رژیم غذایی سرخپوشان دارم ، که در مقاله قبلی در مورد آن صحبت کردم. سرخپوشان کنجکاو می توانند در مورد آنچه که هست وحشتناک باشند و این “پذیرفته شده در سرخپوش” نیست ، زیرا من با توجه به این که در مورد غذاهای مردم پارینه سنگی و مسائل بهداشتی آنها به طور قطعی نمی دانیم ، شوکه کننده به نظر می رسد. به نظر می رسد که حرکتی که به دنبال بازگشت به ریشه های تغذیه ای ما است ، غذاهای فراوری شده زیادی برای پالئو وجود دارد.

تصور می کنم اولین افرادی که در شیشه در فروشگاه خواربارفروشی من پرسه می زدند ، قبل از اینکه به خانه بروند وفل های تخمه هندوانه اصلی خود را بسوزانند ، خامه ، پاستیل ، پنیر و سس مایونز را در اتومبیل هایشان پرتاب می کردند. من فکر می کنم چیزی در تفسیر وجود ندارد.

به نظر می رسد در حرکتی که به دنبال بازگشت به ریشه های تغذیه ای ما است ، غذاهای فراوری شده فراوانی برای پالئو وجود دارد.

غلات چه اشکالی دارد؟

بسیاری از افرادی که اخلاق سرخپوستان یا کربوهیدرات را اتخاذ کرده اند ، دانه ها را سالم می دانند. اما به وضوح ، افرادی که رژیم کم کربوهیدرات و سرخپوشان را رعایت می کنند ، بدون این رژیم سخت می توانند. به هر حال ، به نظر می رسد اکثر دستور العمل های Paleo که من با آنها برخورد کرده ام سعی می کنند بدون استفاده از غلات ، نان ، کلوچه ، کلوچه و سایر محصولات پخته شده درست کنند.

به عنوان مثال ، ترکیبی عالی از بیکینگ پودر پالئو را خواهید یافت-هم دستور العمل های از پیش بسته بندی شده و هم دستورهای خانگی. بیشتر آنها ترکیبی از بادام ، نارگیل ، کاساوا ، تاپیوکا یا نشاسته نشاسته ای هستند. بسیاری از این محصولات ادعا می کنند که می توانید آنها را با همان مقدار آرد معمولی گندم جایگزین کنید. اما اگر انتظار دارید نتایج مشابهی دریافت کنید ، ممکن است ناامید شوید. پروتئین بدون گلوتن در گندم و سایر غلات دارای خواص منحصر به فردی است که به استحکام ، چربی و افزایش بافت و بافت می افزاید. محصولات بدون نسخه و بدون گلوتن اغلب سخت تر و فشرده تر از برخی از آنها هستند.

بنابراین ، برای پاسخ به سوال استاسی: نه ، آرد هندوانه به عنوان آرد گندم کار نخواهد کرد. اما اگر نمی توانید گندم بخورید یا از بازی با مقداری آرد لذت ببرید ، پیشنهاد می کنم از آرد هندوانه به همان شیوه ای استفاده کنید که از آرد بادام استفاده می کنید.

آیا خودداری از غلات غذای شما را سالم تر می کند؟

شخصاً ، مگر اینکه نسبت به چیزی بی تحمل باشید ، فکر نمی کنم برای داشتن یک رژیم غذایی سالم مجبور باشید دانه را حذف کنید. با این اوصاف ، غلات سبوس دار (به ویژه آنهایی که با آرد تهیه می شوند) می توانند کالری زیادی در رژیم غذایی شما ایجاد کنند بدون اینکه به ارزش غذایی آن کمک کنند.

محدود کردن غلات کامل به این معنی است که در نهایت چند غذای پخته و سبزیجات بیشتری می خورید ، من می بینم که چگونه می تواند کیفیت رژیم غذایی شما را بهبود بخشد. اما اگر غلات کامل را با غلات کامل ، کوکی ها ، کوکی ها ، مافین ها و وافل ها جایگزین می کنید ، مطمئن نیستم که از نظر تغذیه به چه میزان دست پیدا می کنید.

بنابراین چه محصولات پخته شده و چه سایر مواد اولیه شما از گندم ، برنج ، کاساوا یا آرد هندوانه تهیه شده باشد ، پیشنهاد می کنم از همان میزان اعتدالی که در مورد آرد سنتی استفاده می کنید استفاده کنید.



Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *