آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این موضوع صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذاهای سالم و ما سراغ غذا می رویم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات خوردن و خوردن سالم با هم …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام داده ایم ، اما نتیجه مطلوب است پیدا نکردیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام نقطه ثابت به نام مقدار انرژی وجود دارد الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی مورد نیاز را تأمین کند بدن را متحول کنید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست ها روبرو می شود.
با توجه به استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید این استرس را در نظر بگیرید اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، افسردگی یک حالت طبیعی است. مثل استرس های کوچک (مثال: رانندگی در ازدحام ترافیک یا کار با شرایط استرس زا و غیره.

بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است این استرس ها را کاهش دهید یا نحوه واکنش ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین یک فرد به جای نگاه کردن به سبک زندگی با غذایی که همیشه انجام می دهد ، چه می کند؟، استفاده او را محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند ؛ اما وزنش را نمی دانم پایین نمی رود.

وقتی از متقاضیان پرسیدیم ، “شما چه کاری انجام می دهید تا استرس را 10 تا 9 برابر کاهش دهید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، پس ما چکار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که پیشنهاد می کنیم این است لیست کارهای شما به شما کمک می کند تا از استرس خارج شوید اوقات خوشی داشته باشید ، آماده شوید!

برای تصحیح بیشتر لیست خود بر اساس تجربه من ، این نکات می تواند به شما کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر به حیوانات خونین علاقه دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها لذت ببرید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (حتی اگر پارک مناسب باشد)

بکشید یا بکشید

خودارضایی

فیلم تماشا کنید ، به صحنه بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا انجام دهید

تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *