آیا من واقعاً گرسنه هستم؟ علائم گرسنگی در صورت


آیا واقعاً می توانید علائم گرسنگی را احساس کنید و بدانید چه موقع در غذا غذا بخورید؟ به طرز شگفت آوری ، بسیاری از مردم غایب هستند و از خود می پرسند “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟”

اما نگران نباشید ، اگر شما یکی از این افراد هستید – ما شما را پوشش می دهیم.

قدم زدن در اطراف علائم گرسنگی می تواند یک بازی دشوار باشد. ما آنقدر مشغول اتفاقات زیادی هستیم ، هر از گاهی احساس می کنیم وقت داریم که گرسنه بمانیم یا به شما اطلاع دهیم که گرسنگی چگونه است. و گاهی اوقات ، ما فقط نمی دانیم چه شکلی است!

ما در مورد تغذیه سازمان یافته در مورد ذهن و رژیم غذایی بسیار مغذی صحبت می کنیم و دوباره ، در اینجا نقش ایفا می کند. هنگامی که ما از نظر ذهنی غذا نمی خوریم (و اگر می خواهید ، بدون ذهن غذا می خوریم) ، بسیار دشوار است که بدانیم گرسنگی عامل اصلی در انتخاب غذا است یا خیر.

برای کمک به شما در این زمینه ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه بیشتر به خاطر بسپارید و علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید ابتدا به این موضوع بپردازیم که چرا خوردن اعتدال با گرسنگی بسیار مهم است.

چرا آگاهی از علائم فیزیکی گرسنگی مهم است؟

بدن ما هر روز با ما در تماس است تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. گرسنگی و گرسنگی ما مسئول این امر است!

هورمون های مسئول تحریک آن غدد و نشانه های سیری عبارتند از: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون سیری / سیری).

وقتی علائم گرسنگی را احساس می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما آنچه برای بیشتر افراد در طول زمان اتفاق می افتد ، خواه آنها علائم فیزیکی را نادیده بگیرند یا احساس خود را فراموش کنند. برنامه ها ، محدودیت های زمانی ، استرس و رژیم غذایی تنها تعدادی از عواملی هستند که ممکن است در این امر دخیل باشند.

وقتی علائم قحطی را نادیده می گیریم یا نادیده می گیریم ، یک سری اتفاقات رخ می دهد.

ما می توانیم به حد گرسنگی شدید برسیم و کنترل غذا را از دست بدهیم ، وقتی غذا می خوریم احساس خستگی ، تورم و بسیار سیری کنیم ، به طور مداوم بیش از حد غذا بخوریم یا کافی نباشد ، لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق ، ما می خواهیم به علائم گرسنگی عادت کنیم.

علائم شایع بدن گرسنگی

وقتی به گرسنگی و لذت نگاه می کنید ، می توانید زمانی را که واقعاً گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید بپذیرید.

در زیر برخی از بارزترین علائم گرسنگی ذکر شده است.

خستگی و کمبود انرژی

آیا احساس می کنید از آن خارج شده اید؟ آیا از داشتن یک خواب راحت خسته شده اید؟ بی حال اگرچه شما هیچ کار جدی انجام نداده اید؟

این یکی از علائم گرسنگی است.

ما همیشه به بدن نیازمند انرژی اشاره می کنیم. خوب ، فکر کنید انرژی = غذا. هنگامی که ما به اندازه کافی غذا (و سپس انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن می تواند احساس خوبی داشته باشد.

کارهای روزانه دشوار است و به نظر می رسد که هرگز از آن خارج نخواهیم شد. تنها راه نجات خوردن یک غذای مقوی است!

دفعه بعد که احساس خستگی و ضعف کردید ، حتماً به داخل خانه نگاه کنید تا ببینید آیا این نشانه گرسنگی است.

شکم خروشان

این آسان است ، اینطور نیست؟

اگر شکم شما خارش دار است یا سر و صدا دارد و درد شدیدی احساس می کنید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارید.

من به شما قول می دهم ، مهم نیست که چند وعده غذایی ، سم زدایی یا نظافت در آنجا به شما بگوید که این دستورالعمل ها را تا x ساعت نادیده بگیرید ، بی فایده است و درست نیست.

وقتی احساس درد می کنیم ، چه اتفاقی می افتد ، وقتی خالی شود معده دچار گرفتگی می شود. دفعه بعد که معده شما غرش می کند ، به غذای مغذی پایه پنج گوش دهید و به آن پاسخ دهید!

سر و دست های کثیف

وقتی گرسنه هستیم و برای مدت طولانی بدون غذا می رویم ، ممکن است سطح قند خون ما کاهش یابد. اکنون وقتی قند خون شما پایین است ، بدن شما به ذهن شما نشان می دهد که به شما می گوید که به انرژی یا غذا بیشتری نیاز دارید.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، ممکن است عروق خونی سفت شوند و فشار خون افزایش یابد. نتیجه نهایی؟ سردرد

علاوه بر این ، هنگامی که سطح قند خون پایین است ، بسیار متداول است که ما دچار لرزش و انزوا شویم.

اگر متوجه شدید که مدام سر خود را با دستان خود می خارانید ، بدن شما ممکن است سعی کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارید. این ممکن است یکی از علائم گرسنگی شما باشد.

مه بونگو و عدم تمرکز

این دو نیز با کاهش قند خون ارتباط دارند. هنگامی که بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند کارها را انجام دهد ، خوب ، مه! ممکن است احساس کنید که فرایندهای فکری شما کندتر از حد معمول است ، یا ممکن است مانند معمول بر فعالیت های عادی تمرکز نکنید.

با کار در سطح پایین تر ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که برای افزایش قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

عصبانیت

همه تجربه دارند “مسکونی” در مقابل وقتی شربت می خورید عصبانی می شوید ، افسرده می شوید و گاهی اوقات بدون دلیل بسیار مشکل است. آیا چیزی شما را اذیت می کند؟ مشکلی هست؟ نه ، فقط قحطی است.

انرژی و مواد مغذی بدن شما کم است و باز هم قند خون شما پایین است. وقتی قند خون پایین است ، برای ما بسیار آسان است که بدون دلیل احساسی عمل کنیم.

اگر متوجه شدید که این امر هر بار که بدون غذا می روید اتفاق می افتد ، یکی از علائم سوء تغذیه شما ممکن است این باشد:برای مکانی برای زندگی “ یا عصبانیت

علائم ممکن است در اثر گرسنگی مختل شوند اما هستند “گرسنگی برای سر”

اما اگر فکر کنیم نشانه ای از قحطی داریم در حالی که واقعی است ، چیز دیگری؟ ما به این می گوییم “گرسنگی در سر”.

سردرد این زمانی است که یک موقعیت ، احساس یا احساس خاص منجر به پاسخ به دسترسی به غذا می شود.

در زیر برخی از ویژگی های مشترک آنچه ما می نامیم ، آورده شده است ، گرسنگی سربه

آرزوهای فوری

همیشه در درون خود فکر کنید: “ای پروردگار من ، من می توانم به خاطر آن بکشم [insert craved food item here]”، کاملاً بدون آبی؟

این یک آرزو است! در حال حاضر قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم ، برخی از شرایط آناتومیکی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد اشتها شود ، و اینها به حدت بینایی مربوط می شود. بنابراین اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید و هنوز به آنجا نرسیده اید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه می خواهید به ما بگویید به اینجا بروید.

اما بیشتر اوقات ، طعم و تجربه غذایی است که ما میل داریم ، نه تغذیه فیزیکی از طریق غذا. اگر ما فقط می خواهیم غذا بخوریم ، اگر می خواهید ، این نشانه آن است گرسنگی سربه

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال آنقدر احساس خستگی کرده اید که بخواهید چیزی بخورید تا احساس بهتری داشته باشید؟ اوه آره ، گرسنگی سربه

حالا من می گویم ، این یکی کمی مشکل است. به دلیل خستگی ممکن است از نظر جسمانی گرسنگی بکشید. در بیشتر مواقع ، وقتی از نظر روحی و جسمی خسته هستیم و علائم گرسنگی در ما ظاهر نمی شود ، ممکن است غذا احساس خوبی داشته باشد.

وقتی صحبت از خوردن بی دقتی به دلیل احساسات یا احساسات می شود ، ما واقعاً به گرسنگی جسمانی گوش نمی دهیم.

فشار استفاده نشده

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! ما ممکن است در مواقع ناراحتی همین کار را انجام دهیم.

استرس ناخوشایند و ناخوشایند است. خوردن غذاهای خوشمزه از طرف دیگر راحت و بسیار سرگرم کننده است. ایجاد عادت دسترسی به غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به این استرس می گوییم خوردن!

وقتی استرس کنترل نشود ، سرگرم کننده است و ما به دنبال راههای سریع و آسان برای رهایی آن هستیم. غذا یکی از این راه ها است. گرسنگی ناشی از استرس راه حل است گرسنگی سر به جای گرسنگی فیزیکی

احساسات پیشنهادی

در نهایت ، ما احساساتی داریم. آیا تا به حال آنقدر ناراحت ، عصبانی ، مضطرب یا مضطرب شده اید که بخواهید یک کوکی در دست داشته باشید؟

بعد از دو مثال آخر ، فکر می کنم به راحتی متوجه شد که این یک مثال است گرسنگی سر مانند افسردگی ، وقتی احساسات حل نشده اند ، ممکن است بخواهیم آنها را از غذا خلاص کنیم.

یاد بگیرید که چگونه با علائم بدن گرسنه هماهنگ شوید

هدف در اینجا ایجاد تعادل بین گرسنگی و سرگرمی است. برای آشنایی با علائم گرسنگی که به طور مرتب تجربه می کنید. وقتی این کار را انجام دهید ، می توانید با خیال راحت غذا بخورید.

در برنامه تغذیه اولیه ، اعضای ما ابزارها و وسایلی را برای بهبود این توانایی برای آماده شدن برای بیماری های گرسنگی فراهم می کنند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را در مورد زمان غذا خوردن ، چه چیزی و چقدر غذا خوردن بر اساس نیازهای منحصر به فرد خود تقویت کنند. به هنگام.

این یک مهارت قدرتمند است!

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *