اگر یک فرد بالغ دچار عدم تحمل لاکتوز است و در هضم شیر مشکلی ندارد ، آیا خوردن شیر غلات کامل در مورد شیر دیگر برای آن فرد مفید است؟ : نگهداری


به نظر می رسد برخی از محصولات لبنی بالاتر از آب یخ زده نیستند

من این را دوست دارم. من به خصوص دوست دارم شیر بادام را انتخاب کنم ، زیرا مثال خوبی است. یک چهارم (4 فنجان) شیر بادام دارای ارزش غذایی یک وعده بادام است (27 پوند بادام ؛ تقریباً یک دست). برخی آن را با آب پر می کنند.

برخی از “جایگزین های شیر” با ویتامین D و کلسیم غنی شده اند ، اما مقدار کل آن کمتر از مقدار موجود در شیر است. شیر به طور طبیعی یک ماده غذایی غنی از مواد مغذی است. (من نمی توانم در مورد تفاوت تغذیه ای بین تغذیه با علف و عدم دریافت علف صحبت کنم ، زیرا در مورد تفاوت آن اطلاع کافی ندارم.)

(گوشت گاو) شیر به وضوح در رژیم غذایی انسان مورد نیاز نیست ، اما می تواند منبع خوبی از مواد مغذی مانند کلسیم ، ویتامین D و پتاسیم باشد. شیر جایگزین ممکن است سطوح تغذیه ای یکسانی داشته باشد یا نداشته باشد. اگر نوشیدن شیر می تواند به شما در دستیابی به تغذیه توصیه شده کمک کند ، باید آن را مصرف کنید.

اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که رژیم کلسیم می تواند کمبود آهن را کاهش دهد ، بنابراین خوردن شیر بیشتر ممکن است خطر کمبود آهن را افزایش دهد. کاهش محدودیت مصرف شیر به 1-2 فنجان در روز به اندازه ای کم است که در مورد مکمل های آهن مشکل ساز شود. به طور مشابه ، افرادی که به طور حرفه ای توصیه می شوند از مکمل های آهن استفاده کنند ، باید از مصرف آنها در عرض 2-4 ساعت پس از نوشیدن شیر (قبل و بعد) برای جلوگیری از کاهش فقر آهن خودداری کنند.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *