بادام زمینی 101: تغذیه و مزایای گردو


گردو می تواند خوشمزه باشد – خوشمزه و سالم است ، اما کالری بالایی نیز دارد. برای خواندن همه چیز در مورد خوردن گردو ، مزایای آن و نحوه استفاده از آنها در برنامه غذایی سالم خود ، ادامه مطلب را بخوانید.

حقایق تغذیه گردو

Quyen Vu ، متخصص تغذیه ساحل می گوید: «گردو کالری بالایی دارد. “بنابراین شما نمی خواهید زیاد غذا بخورید. البته ، آنها هنوز هم می توانند در رژیم غذایی برای کاهش وزن گنجانده شوند. ”

وو توصیه می کند اگر نمی خواهید آنها را در فضا بچشید – مانند این شکلات شکلاتی گردو شاه توت – یا آنها را به صورت خام و ارزان بخرید و عطرهای مورد علاقه خود را اضافه کنید.

به طور کلی ، بادام زمینی حاوی آهن ، منیزیم و فسفر و همچنین مواد مغذی و پروتئین است.

در اینجا تجزیه گردوها آمده است.

ارزش گردو

گردو خام ، 1 اونس ، حدود 14 نصف

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم روشن است
ممکن است 18.5 گرم روشن
کربوهیدرات ها 3.88 گرم روشن است
فیبر روشن 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
آهن ، Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 مگابایت

اکنون که اطلاعات تغذیه ای آجیل را بررسی کرده ایم ، به راحتی می توان آن را با این غذاهای پرکالری تکمیل کرد ، اما افزودن مقداری از رژیم غذایی روزانه به شما کمک می کند تا از مزایای آن بهره مند شوید.

به گفته Vu ، خوردن گردو هر روز بستگی به اهداف تغذیه ای شما و سایر چربی های ضروری که در طول روز دریافت می کنید ، دارد.

او گفت: “به طور کلی ، در هر وعده غذایی بیش از یک یا دو قاشق غذا نخورید.” “به خاطر داشته باشید که رژیم های کم چرب اگر سعی کنید هر روز محتوای سدیم را بررسی کنید ، بهتر است ، زیرا سطح نمک نیز در مصرف سدیم نقش دارد.”

سعی کنید چند گردو به این کاسه با کمی روغن اضافه کنید ، مانند این سالاد شهر رومینه و سالاد بادام زمینی.

1. بادام زمینی حاوی چربی های “خوب” و اسیدهای چرب امگا 3 است

زن غذای مدیترانه ای می خورد

اگرچه گردو بسیار ارزشمند است ، اما منبع خوبی از مواد مغذی – اسیدهای چرب اشباع نشده – دارد.

طبق تحقیقات انجام شده در مورد تأثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب ، خوردن گردو می تواند کلسترول کل و کلسترول LDL ، کلسترول “بد” را کاهش دهد ، که می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.

گردو سرشار از α- لینولنیک اسید ، اسید چرب امگا 3 است که می تواند برای سلامتی مفید باشد.

2. بادام زمینی حاوی آنتی اکسیدان است

بر اساس مطالعه سال 2020 ، بادام زمینی حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که ممکن است به کاهش اثرات مرتبط با افزایش سن کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور بهداشت و متخصص تغذیه می گوید ، گردو اغلب غلات نامیده می شود زیرا نشان داده شده است که می تواند مزایای سلامت روانی را در افراد مسن ایجاد کند و آنها را به یک افزودنی عالی برای تقریبا هر نوع رژیم غذایی تبدیل می کند.

هنکس دوست دارد در روز Medjool برای یک غذای خوشمزه یک مهره بپیچد یا یک توپ خانگی را برای تفریح ​​به گردوی خرد شده بپیچد.

اگر به دنبال تقویت سبزیجات هستید ، کمی سالاد توت فرنگی و اسفناج را برای خوردن بیشتر بریزید.

3. بادام زمینی حاوی مواد معدنی است

مس ، چیزی که بدن شما نمی تواند به تنهایی بسازد اما به آن نیاز دارد ، در بادام زمینی یافت می شود.

هنگامی که مس مصرف می کنید ، با آهن کار می کند تا رگ های خونی و عروق شما را سالم نگه دارد و به جذب آهن برای استخوان های شاد کمک می کند.

4. بادام زمینی به بهبود رضایت کمک می کند

دستور تهیه بلوند سیب

اگر این مزایای تغذیه ای مغذی هستند ، در اینجا مواردی است که می توانید هر روز مشاهده کنید.

آیا احساس می کنید که قبل از ناهار یا میان وعده ساعت 3 بعد از ظهر بیهوش می شوید؟

خبر بزرگ: طبق یک تحقیق کوچک ، گردو می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

بنابراین مقداری از ماست صبحانه را روی پارافیت بپاشید یا یک دسته آجیل را از بین مواد اولیه بسیار پردازش شده در دستگاه خودکار اداری انتخاب کنید.

در اینجا چند دستور العمل دیگر با دستور العمل هایی که باید امتحان کنید آورده شده است:

شاکولوژی بادام زمینی توت فرنگی و جو دوسر

گوجه فرنگی غیر پخته با بادام زمینی

نان جو دوسر را با کشمش و گردو بپزید

آیا به دنبال اطلاعات تخصصی تری در زمینه تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com سر بزنید و یاد بگیرید که چگونه با داشتن دو برنامه غذایی ما ، 2B Mindset و Portion Fix ، رژیم غذایی طولانی مدت سالم داشته باشید.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *