بازگشت به حالت سالم ، بازگشت به زمان عادی


با بازگشت زمان سالم می شویم – مدرسه شروع می شود؟ در اینجا چند روش رایج برای تجربه سقوط و درد در دستورالعمل های سالم در پیش بند آبی آمده است. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به مسیرهای مدرسه

بسیاری از ما از زمان بازگشت به مدرسه خاطرات خوبی داریم. پس از تعطیلات طولانی و معمولی تابستانی ، همیشه پر از بستنی و مسافرت ، منتظر شروع برنامه عادی هستم! من فکر می کنم حتی در روز سال نو ، سپتامبر احساس طراوت می کند – رطوبت از بین می رود ، آشپزی در خانه عادی خواهد بود و همه سالم تر از تابستان هستند.

در اینجا چند روش وجود دارد که می خواهم از سر بگیرم:

به مدرسه

پس از گذراندن حداکثر دو ساعت در ماشین از و به کمپ های تابستانی ، نمی توانم صبر کنم تا دوباره به مدرسه بروم! مدرسه Mazen حدود یک مایل فاصله دارد و توس 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر هم از عقب قدم بزنم و هم 4 کیلومتر پیاده روی را بپیمایم.

Little Mazen برای سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

بازی های پاییزی

Co-Rec my football with Thomas و یک بازی جدید Mazen! در پاییز امسال از بیس بال لیتل شروع کنید! او برای بازی آزاد شده است ، و ما مشتاق هستیم که او را در حال انجام کارهای جدیدی ببینیم. توس برای بازی فوتبال خیلی کوچک است ، اما ما در حیاط خود بازی های زیادی انجام می دهیم تا به آن برسیم 🙂

سقوط دستان ورزشی در وسط

ای کاش می توانم “دوباره به ورزشگاه بپیوندید” را به لیست اضافه کنم ، اما افسوس که هنوز در کارتها نیست.

زمان صبحانه خانوادگی

تابستان اینجا خیلی عجیب است گاهی به بچه ها اجازه می دهیم در استخر غذا بخورند یا بیرون می رویم و شام می خوریم. من هیجان زده ام که دوباره شام ​​خانوادگی را برگردانم (و امیدوارم مجموعه جدیدی را روی میز معرفی کنید تا بدانید چه کسی را می شناسید!). ما دور میز می گشتیم و در مورد روشنایی هر روزمان صحبت می کردیم – یک روند از دست رفته در تابستان. بیایید آن را پس بگیریم!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد دستورالعمل های درمانی سلامتی نوشتم. دستورالعمل های سلامتی با چند ارتقاء بیشتر سالم تر شده است: آنها در حال حاضر به صورت 4 نفره در دسترس هستند ، هر هفته گزینه های زیادی وجود دارد و برخی از فرصت ها برای تنظیم با سبک غذایی شما وجود دارد. می توانید هر هفته دستورالعمل امضا و دستور پخت را به منوی خود اضافه کرده و مطابقت دهید ، یا می توانید کل منوی Health خود را درست کنید – انتخاب با شماست.

دستورالعمل های سلامتی حاوی غذاهای مغذی و مواد عالی هستند که بر کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها تمرکز می کنند. آنها همچنین مواد ساده ای دارند (به دنبال ماست یونانی به جای کرم فرایچ). آنها آنقدر صادقانه احساس می کنند که انگار من این کار را از ابتدا در آشپزخانه ام انجام می دهم (منظورم این است که این راه درست است!).

دستور العمل های زندگی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و در 5 جعبه اول خود 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین منبعی که آنها در طول سال داشتند.)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:

  • ماهی قزل آلا اسپانیایی-با ادویه جات و Veggie Quinoa و بادام-خرما
  • کاسه سبزیجات و کاسکوس شاورما-ادویه همراه با ماست آروگولا و لیمو
  • گوشت خوک با مایو کالابریایی و سالسا ورد و کدو سبز

رفاه با پختن پیش بندهای آبی و مواد قرار داده شده روی میز

ماهی قزل آلا اسپانیایی و کینوا سبزیجات

ما این دستور غذا را با مخلوط شیرین و شیرین آن دوست داشتیم. از مخلوط ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما و روی بادام ، پر از طعم بود. من کاملاً ماست تند ته بشقاب را دوست داشتم (چه پیشنهادی برای نمایش).

پر از غذای واقعی است

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی قزل آلا ، فلفل قرمز تند ، سیر ، خرما و دوشنبه = موفقیت واقعی غذا !!

نکاتی از آشپزخانه من

من ترجیح می دهم سیر را برای تصفیه در ریز هواپیما فشار دهم یا فشار دهم. و اگر مایکروویو ابتدا چند ثانیه به پایان برسد ، حذف سوراخ ها و برش آن بسیار آسان است!

خوردن غذا

دستورهای زندگی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و تا 16 شام رایگان در پنج جعبه اول خود ثبت نام کنید تا آنها را در اینجا امتحان کنید.



Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *