شیر شکلاتی: آیا بعد از کار است؟


سالهاست شنیده ایم که مردم شکلات می گویند شکلات یک نوشیدنی خوب برای بازگشت به ورزش است…

آنها می گویند این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.

به طور معمول ، شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات شکلاتی در بازاریابی شکلات استفاده می کنند ، که من برای شما آورده ام:

اولین نوشیدنی ترمیمی

بدن شما پس از ورزش های سنگین به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین ها برای افزایش ریکاوری و افزایش کارایی نیاز دارد.

آب برگشت

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

بازنشانی

کربوهیدراتها مهمترین قسمت بدن در تولید انرژی در طول فعالیتهای شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات در 30 دقیقه ورزش به جبران ذخایر مهم کربوهیدرات ها کمک می کند تا فردا آماده ورزش باشید.

بازسازی

ورزش بیش از حد می تواند به ماهیچه ها آسیب برساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیتی است که به ساخت ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا در آینده سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازگرداندن بدن به روال ورزش را درک می کنند. نه بعضی اوقات. همیشه.

درست است که بهترین کار بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، مگر اینکه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات باشد ، این یک “رژیم عالی” برای آماده سازی ورزش است. اشتباه!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شیر ​​شکلات است که از وب سایت سازنده بارگیری کرده ام):

برای بررسی اجمالی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 پروتئین (فقط کمی بیشتر از قیمت پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه این بدان معناست که اگر فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بسیار زیاد خواهد بود !!!

بدون تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو مختل می شود. در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی بیرون می روم و ماست می خرم ، بگذارید به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که یک غذای خوشمزه است و باید آن را به شکل کمی مصرف کنید و مناسبت های خاص را کنار بگذارید ، نه این که پس از تمام ورزش یا ورزش به کودک خود بدهید.

اکنون بیایید و از برخی نظرات زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از آموزش استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام سیب زمینی شیرین و گوشت باقی مانده است
  • اسموتی پروتئینی با مقدار زیادی پروتئین و میوه

بسیاری از مکمل های غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی رژیم غذایی یا میان وعده بعد از ورزش باید حول کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد بازاریابی بیشتر دیده شوید!

من دوست دارم وقتی غذا می خورید بعد از ورزش بشنوم.

غذاها یا میان وعده های خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت هستید.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *