غذای چرب !! – مرکز تغذیه و آرمون


به هر حال ، چربی سوز یا چربی سوز وجود ندارد. اصطلاح “غذاهای چرب” برای اشاره به غذاهایی است که با ترویج رژیم غذایی ، کاهش مصرف غذا یا کاهش رژیم غذایی کلی ، چربی را کاهش می دهند. غذای زیاد متابولیسم را تحریک می کند. با این حال ، غذاهای دیگر مانند فلفل قرمز می توانند تأثیر بیشتری بر متابولیسم داشته باشند. خوردن این غذاها و رژیم های منظم می تواند منجر به کاهش وزن شود.

برخی از غذاها مانند آجیل می توانند گرسنگی را به مدت طولانی به تاخیر بیاندازند. مصرف این غذاها می تواند به کنترل رژیم غذایی و کاهش کل مصرف غذا کمک کرده و منجر به کاهش وزن شود.

چه غذاهایی مفید هستند و چربی سوز نامیده می شوند؟

بادام زمینی: بادام زمینی سرشار از پروتئین و چربی های خوب است که هر دو برای کاهش گرسنگی به مدت طولانی مفید هستند. و افراد می توانند بدون افزایش وزن آجیل را در رژیم غذایی سالم قرار دهند.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *