لاغری و پوکی استخوان – دکتر رضا اطمینانانی


لاغری ضعیف و پوکی استخوان

دکتر رضا اطمینانانی ، متخصص تغذیه در اصفهان ، درباره کاهش وزن و بیماری های استخوانی که باعث ایجاد بیماری های خاصی در افراد می شود هشدار می دهد.

به عنوان مثال ، غذاهایی که توصیه می کنند رژیم غذایی با پروتئین بالا داشته باشند ، دارای مقدار زیادی سدیم هستند. مقدار کلسیم در ادرار را افزایش دهید. توصیه اشتباه در مورد غذاهای ناسالم که به سلامت مردم آسیب می رساند توسط کارگران حرفه ای

همانطور که افراد از رژیم غذایی برای کاهش گلیسیریدها یا چربی های بد در قلب پیروی می کنند. میوه ها سبک هستند و پرخوری می تواند آنها را به چربی تبدیل کند. میوه ها و سبزیجات خاص ممکن است برای همه لاغر کننده و م effectiveثر نباشند ، این غذاها برای سلامتی مضر هستند. کاهش وزن روزانه بر اساس تغذیه یک تا دو کیلوگرم در هفته طبیعی است ، فردی که چاق است باید زیر نظر متخصصان باشد و این بستگی کامل به وضعیت و وضعیت بدن افراد مختلف دارد. -دان. ما باید به طور منظم شرایط کاهش وزن را داشته باشیم تا بتوانیم به مدت طولانی با این شرایط سازگار شویم.

پوکی استخوان ، یک بیماری نادر در زنان است

استخوان ها به آرامی ضعیف شده و با ضربات کوچک می شکنند و حتی عطسه و سرفه می کنند. علل پوکی استخوان شب ادراری ، جنسیت ، سن ، نژاد و کورتیکواستروئیدها هستند و این بیماری می تواند در خانم ها رخ دهد و هرچه سن شما بالاتر می رود ، خطر پوکی استخوان بیشتر و خطر پوکی استخوان در پوست و آسیا بیشتر می شود. در صورت پیوند مغز استخوان والدین یا بستگان ، خطر عفونت بیشتر است. البته این بیماری به بدن و هورمون های افراد نیز بستگی دارد.

وقتی هورمون های بدن ، به ویژه ایزروژن ، تخلیه شود ، استخوان ها ضعیف می شوند. و به همین دلیل ، اگر زنان بعد از قاعدگی از خود مراقبت نکنند ، در خطر پوکی استخوان قرار دارند. این بیماری به آرامی در مردگان ظاهر می شود. هورمون تیروئید عامل پوکی استخوان است ، افزایشی که باعث شکستگی استخوان می شود ، مصرف زیاد الکل می تواند به استخوان ها آسیب برساند و سیگار کشیدن خطر عفونت را افزایش می دهد. پوکی استخوان در مراحل اولیه بدون علامت است ، اما اگر استخوان ها به مرور زمان ضعیف شوند ، کمردرد به دلیل کوچک بودن استخوان های بدن ، کوتاهی قد ، شکستگی و شکستگی به سرعت ظاهر می شود.


دکتر رضا اطمینانانی

اصفهان مقوی است


دکتر رضا اطمینانانی با ارائه برنامه های روزانه در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن می تواند نقش مهمی در دستیابی به سلامت جسمی و روانی داشته باشد.

برای مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر رضا اطمینانانی متخصص تغذیه اصفهان کلیک کنید.


پیشنهادات:

اهمیت غذای سرد و یخ زده

6 راه برای دریافت امگا 3

گوشت بخورید یا نخورید

بوی مواد غذایی را از بین ببرید




Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *