40+ ایده صبحانه سالم برای نوجوانان


آیا به ایده های صبحانه سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا بیش از 40 دستورالعمل برای الهام ، همراه با گزینه های بیشتر دیگر آمده است!

صبحانه غذای مورد علاقه شما در روز نیست ، به ویژه هنگامی که آنها ساعت 6:30 صبح در روز مدرسه چشم نواز و شاد هستند.

اما نوجوان شما باید صبح منفجر شود ، بدون ذکر همه فراز و نشیب های بزرگی که اتفاق می افتد. بنابراین اگر آنها ایده ها را می سوزانند ، اینجا مجموعه ای از الهام است. و اگر آنها ادعا می کنند “اما وقت ندارد!” ، ما این کار را آسان می کنیم.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: ایده های سالم برای جوانان

صبحانه سالم برای نوجوانان چیست؟

  • راضی: پروتئین ، چربی و فیبر همه به صبحانه کمک می کند تا ناهار بدون چربی بماند.
  • استخوان سازی: جوانان در این دوره رشد و تغییر نیاز به کلسیم بیشتری دارند. منابعی مانند شیر و شیر کامل ، ماست ، OJ قوی ، غلات کامل و پنیر می توانند به آنها در تهیه آنچه نیاز دارند کمک کنند.
  • سریع و آسان: بچه ها زمان زیادی در روزهای هفته ندارند ، بنابراین اگر آسان نباشد (و ترجیحاً قابل حمل) ممکن است آنها را نخورید. چند مورد صبحانه را در آخر هفته تهیه کنید. خوب ، به نوجوان خود کمک کنید یا حتی رهبری کنید!
  • مواد مغذی ضروری: جوانان برای رشد و نمو عظیم که لازم است به مواد مغذی نیاز دارند. در اینجا برخی از مواردی است که نمی توانید از دست بدهید و برخی از اقلام صبحانه که شامل موارد زیر است:
    • اهن (دختران): دیوار غلات ، لوبیا
    • پروتئین (دختران): ماست ، لوبیا ، کره بادام زمینی
    • فولات (دختران): غلات بهبود یافته ، اسفناج ، پرتقال ، موز
    • ویتامین B6 (دختران): پنیر خامه ای ، نخود
    • ویتامین B12 (دختران): شیر ، ماست ، ماهی دودی
    • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، بادام هندی
    • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، لوبیا ،
    • فیبر (دختران و پسران): غلات کامل ، غلات ، میوه ها و سبزیجات

صبحانه گرم برای نوجوانان

کوایی

  • مافین تخم مرغ یا شیرینی ساندویچی (بعد)
  • بوریتوی صبحانه: بوریتوهای بزرگ با زرده تخم مرغ و روی آنها پنیر بپاشید ، خوب بغلتانید و در فویل بپیچید. در فر یا فر گرم کنید. (بعد)
  • کلوچه های تخم مرغ آماده و آماده (بعد)
  • کوای در حفره: از وسط نان پخته شده یک سوراخ بریده ، آن را در تابه بگذارید و تخم مرغ ها را در وسط بشکنید ، بچرخانید و بپزید تا تخم مرغ مورد نظر شما دلخواه شود.

شام گرم شده باقی می ماند: بگذارید داخل ظروف تک شیشه ای آنها می توانند در مایکروویو گرم شوند. (بعد)

پنکیک + وافل

  • مخلوط پنکیک خانگی: آخر هفته پنکیک بپزید تا در طول هفته در فر یا مایکروویو گرم شود. (بعد)
  • گندم وافل جلو: با شربت بخورید یا گردو یا کره روی آن بمالید و سپس میوه خرد شده را اضافه کنید. (بعد)
4 نان برای صبح صبح-تغذیه مادر
ساندویچ وافل خانگی با کره

غذاهای غلات

  • بسته بعدی جو دوسر: 1 فنجان بلغور جو دوسر را به سرعت در هاون بکشید تا پودر شود. پودر جو دو سر را با دو فنجان فوری ترکیب کنید. نصف فنجان را در کیسه ها یا ظروف با 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای روشن قرار دهید و مواد مورد علاقه خود مانند میوه یخ زده ، آجیل ، دانه ها ، پودر کاکائو یا پودر بادام زمینی را انتخاب کنید. (بعد)

جزیره: برای یک هفته برنامه ریزی کنید. با نوتلا یا کره آجیل و میوه یا زرده تخم مرغ پر کنید. (بعد)

گندم کامل

ایده های صبحانه برای جوانان

از کجا می دانید این کیست؟
  • تقسیم موز: موزها را به نصف برش دهید و روی آنها کره بادام زمینی و گرانولو بریزید
  • نان تست آووکادو (اختیاری: تخم مرغ سرخ شده را در بالا اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا نان
وسواس نان تست آووکادو - تولد یک مادر واقعی
نان تست آووکادو

PB&J یا SB&J (SunButter + Jelly)

مافین (بعد)

مافین قند دارچین
مافین قند دارچین

نان سریع: برش ها را با آجیل یا کره برای پروتئین اضافی برش دهید. (بعد)

لذت بردن!
  • نان تست ها: روی آن را با آجیل یا کره بذر بپاشید و با توت فرنگی خرد شده یا موز بپوشانید
  • ماست کامل: ماست را با گرانولا یا جو دوسر و میوه را در یک لیوان یا در یک کاسه قرار دهید ، روی آن دانه های چیا را برای فیبر اضافی قرار دهید.
  • کلبه پنیری + میوه
کاسه ماست بدون میوه + دانه

عصرانه: 1/2 فنجان آرد گندم سبوس دار (شیر یا شیر) را در یک شیشه ماسون کوچک مخلوط کنید. روی آن را بپوشانید و بگذارید یک شب در یخچال بماند. صبح ها می توانید چند نوع مواد اضافی مانند میوه خرد شده ، یک قاشق گردو یا کره دانه یا عسل یا شربت افرا اضافه کنید. (بعد)

تریل میکسبه

صبحانه غذا + توپ (بعد)

کرم کره بادام زمینی کامل
میله های غذا

دانه یا گرانول با شیر یا ماست

نکته 7 برای تغذیه نوجوانان و نوجوانان

ایده های بیشتر برای تغذیه جوانان



Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *