7 سالم ترین غذاها برای غذاهای شور


اطلاعات زیادی در مورد هوس های غذایی و چکار در مورد آنها وجود دارد.

میل به غذاهای شور می تواند پیچیده باشد زیرا مردم به سدیم نیاز دارند – همانطور که روزانه دریافت می کنیم (RDA برای بزرگسالان 2300 میلی گرم است).

کریستا مگوایر ، مدیر برنامه غذایی CSSD ، گفت: “بسیاری از مردم تصور می کنند که بدن نیازهای مورد نیاز خود را دوست دارد.”

وی گفت: “با این حال ، در بیشتر موارد ، این یک هدف خاص از یک رژیم غذایی رضایت بخش است و معمولاً شامل رژیم غذایی پر قند یا شور است.”

وقتی شما غذای خوشمزه را دوست دارید ، احتمالاً آنها مقصر هستند: استرس و عدم تفریح.

اما برخی از مواد مغذی غیر مرتبط که بدن شما به آنها نیاز دارد می تواند هوس مصرف نمک را برانگیزد.

مگوایر ، که ممکن است اضطراب ، بی خوابی یا PMS را تجربه کند ، می گوید: اشتیاق به غذاهای شور “ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی باشد”.

به جای ضربه زدن به چوب دستی ، این استراتژی های جایگزین را امتحان کنید.

1. دلیل را توضیح دهید

بهترین راه برای مقابله با احساسات خود ، به ویژه اگر آنها اغلب اتفاق می افتند ، ریشه یابی مشکل است.

مگوایر می گوید: “ما اغلب سعی می کنیم مواردی را با بانداژ درمان کنیم که برای حل مشکل به عمق بیشتری نیاز داریم.”

بنابراین چند دقیقه وقت بگذارید تا به آنچه در زندگی شما می گذرد فکر کنید.

شاید لازم باشد راه هایی برای گیج کردن یا سرگرمی خود پیدا کنید. شاید خواب شما خیلی کم است.

همه این موارد در خارج از خواربار فروشی راه حل دارند.

2. تحویل آب ، سپس ارزیابی مجدد

زنی در بیرون یک بطری آب می نوشد

جیم وایت ، RD ، ACSM EX-P ، مالک استودیوی Jim White Fitness and Nutrition در ویرجینیا ، می گوید: “کمبود آب معمولاً منجر به عدم تعادل الکتریکی می شود.”

“ولع به نمک راهی است که بدن به شما می گوید مقدار آب را افزایش دهید تا تعادل آب برقرار شود” ، اما ما به طور کلی آن را اشتباه تفسیر می کنیم.

وایت گفت ، تشخیص این دو مشکل است زیرا “آنها توسط یک مغز کنترل می شوند”.

بنابراین وقتی هوس به شما می رسد ، سعی کنید ابتدا نوشیدن آب را شروع کنید (شاید به نحوی به آن احتیاج دارید) و ببینید آیا میل ناخواسته برطرف می شود.

3. گزینه های کوچک سدیم را پیدا کنید

سیب زمینی چیپس تازه

امروزه بیش از هر زمان دیگری غذای سالم وجود دارد – برخی عناوین موجود در فروشگاه های مواد غذایی را برای یافتن آنها بررسی کنید.

ممکن است متوجه شوید که رژیم های کم سدیم اشتهای شما را به اندازه غذاهایی که روز شما را با نمک پر می کنند ، برآورده می کند.

مگوایر می گوید: “اگر می توانید کمتر از 200 میلی گرم سدیم مصرف کنید ، این مقدار زیادی برای رژیم شما باقی می ماند و از محدودیت روزانه شما تجاوز نمی کند.”

ارائه پاپ کورن لاغر پاپ ، بدون رژیم ، یا Fitjoy tangy dijon خردل غلات سبوس دار در لیست قرار دارد.

به یاد داشته باشید که داشتن چیزی شور در هنگام بروز میل مشکلی ندارد. این واقعیت است که ما از خدمات یکسانی حمایت نمی کنیم.

چه از رژیم کم سدیم و چه از نمک درمانی سنتی لذت می برید ، خدمات مدیتیشن می تواند به شما در رسیدن به اهداف سدیم روزانه کمک کند.

4. غذاها و ادویه جات خود را خوشمزه کنید

نمک می تواند طعم غذا را افزایش دهد – اما ادویه ها همین کار را بدون سدیم انجام می دهند.

مگوایر توصیه می کند از گیاهان تازه یا گیاهان خشک شده و ادویه جات برای مصرف غذا یا میان وعده های خود با طعم بیشتر استفاده کنید.

هنگام استفاده از عطرها ، مراقب باشید ، زیرا می توانند نمک اضافه کنند.

5. نان ارزان ، ترد را امتحان کنید

یک کاسه چیپس

بیشتر میل به نمک بر اساس تنقلات است که این س begال را مطرح می کند: آیا شما نمک دوست دارید یا محدودیت؟

ممکن است از رژیم کم چرب و چرب راضی باشید-مخصوصاً اگر استرس دارید و به کاهش استرس کمک می کند.

وایت سبزیجاتی مانند هویج کوچک یا کرفس با هوموس ، آجیل و دانه های ترش یا پاپ کورن تازه فشرده با گیاهان را به عنوان جایگزینی برای ترد کردن توصیه می کند.

همچنین می توانید چیپس کلم شور تهیه کنید.

6. Break Normal

وایت می گوید: “اگر به خوردن رژیم غذایی با سدیم بالا عادت دارید ، بدن شما واقعاً به سدیم بیشتری احتیاج خواهد داشت زیرا این چیزی است که در حالت عادی دریافت می کند.”

برخورد با برخی از علایق فعلی می تواند منجر به کند شدن مسیر شود.

وایت توصیه می کند که کار را با برآورد مقدار غذایی که شامل می شود شروع کنید.

او می گوید: “مواد ساده موجود در غذاها باعث می شود سطح سدیم بیش از میزان مصرف روزانه و اشتها را افزایش دهد.”

7. ارائه رژیم متعادل یا مغذی

ممکن است به دلیل نیاز به غذا به این موضوع علاقه مند شوید (تکان دادن ، ما می دانیم).

به جای رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا که کربوهیدرات اصلی شماست ، رژیم یا میان وعده ای را امتحان کنید که در هر کلان بدن متعادل باشد و شما را برای مدت طولانی سالم نگه دارد.

این کره بادام زمینی نپخته با نمک خوشمزه است ، اما باعث حفظ قند خون و گرسنگی شما می شود.

آیا به دنبال اطلاعات تخصصی تری در زمینه تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com سر بزنید و یاد بگیرید که چگونه با داشتن دو برنامه غذایی ما ، 2B Mindset و Portion Fix ، رژیم غذایی طولانی مدت سالم داشته باشید.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *