8 نقل قول از افراد مشهور برای سلامت روان


افراد مشهور مشهور هستند: کابینت های جذاب ، 12 روش مراقبت از پوست ، تن شکم ، غذای عالی اینستاگرام ، فقط چند مورد را نام ببرید. اما گروهی از ورزشکاران ، موسیقیدانان ، و موسیقی دانان و افراد مشهور دیگر با چیزهای متفاوتی شناخته شده اند: ارتقاء سلامت روان. این ستاره ها به هدایت گفتگو در مورد سلامت روان کمک می کنند و در این راه توصیه های عاقلانه ای ارائه می دهند.

بر روی برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان دیگر افراد مشهور عصر ما کلیک کنید. در یادگیری نحوه نه گفتن به درمان باز ، قبل از آن 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان و کل خود یاد خواهید گرفت.

درس 1: بر خود تمرکز کنید – نه بر جهان پیرامون خود.

سیمون بیلز پس از خروج از تیم نهایی توکیو 2020 به ESPN گفت: “ما باید روی خودمان تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ، ما یک انسان هستیم.”

نقل قول ، و تصمیم بیلز ، از نظر تاریخی به عنوان یک ورزشکار در نظر گرفته می شد اما قبلاً ذهنی نبود ، اما راشل رایت ، LMFT ، جنسیت ، روابط و درمان سلامت روان بیان می کند که ایده تمرکز بر شما در برابر فشارهای اجتماعی دهها سال است که وجود دارد او می گوید: “در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، از باورهای غیر منطقی که می تواند منجر به علائم بد شود ، صحبت کرد.” رایت توضیح داد: “سیمون دقیقتر از آن است که از این قسمت مطلع باشد.” “وقتی در جهان با A کار می کنیم ، نباید به روح ، تجربه ، افکار و احساسات خود ارزش قائل شویم. ما باید عمیق تر ، اگر نه بیشتر ، نگاه کنیم تا به راهنمایی های بیرونی. ”

وارد شدن به افکار خود و شناخت بهتر آنها می تواند به شما در تصمیم گیری هایی کمک کند که سلامت روانی شما را در اولویت قرار می دهند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری ها در اینستاگرام نوشت: “یادآوری دوستی برای هرکسی که می خواهد آن را بشنود: درمان هرگز چیزی نیست که از آن شرمنده باشید.” “همه می توانند از مراجعه به یک متخصص سود ببرند. مهم نیست سعی می کنید پیر شوید یا “متکبر”. ”

ثانیه این رایت است. وی گفت: “تقریباً همه می توانند سود ببرند.” “من پزشک هستم و دوست دارم به درمان بروم. من بیشتر در مورد خودم می آموزم ، استرس و استرس خود را حفظ می کنم ، به رشد خود ادامه می دهم و می دانم که کسی را دارم که در صورت نیاز با من تماس بگیرد. ”

این سوء تفاهم وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این واقعیت را ادامه نمی دهد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای درمان زمانی است که هیچ مشکلی مداوم وجود نداشته باشد تا بتوانید با درمان خود رابطه ایجاد کنید. و وقتی اتفاق بزرگی رخ می دهد ، می دانید که مکان امنی برای رفتن دارید. ”

درس سوم: اینها افکار شما نیستند.

کریستن بل بازیگر زن در یک قسمت 2016 نوشت: “برای من افسردگی غم انگیز نیست.” مجله TIMEبه “هیچ روز بدی وجود ندارد و به آغوش نیاز دارد. این یک دید کامل از تنهایی و تنهایی به من داده است. انحطاط آن همه چیز را خورد و برد مدار ذهنی من را خاموش کرد. احساس می کردم بی ارزش هستم ، انگار کاری ندارم ، انگار یک شکست خورده ام. اکنون ، پس از کمک گرفتن ، متوجه می شوم که بله ، این افکار نمی توانند اشتباه باشند. این مهم است که من در این مورد به صراحت صحبت کنم تا افراد در شرایط مشابه بفهمند که آنها کیستند نه آنها ارزشمند هستند و چیزی برای ارائه دارند. همه ما این کار را می کنیم. ”

رایت نمی تواند بر اهمیت گزارش بل به اندازه کافی تأکید کند. او توضیح می دهد: “وقتی از نظر بالینی افسرده یا مضطرب هستیم ، یک یا دو روز با درد وارد می شویم ، مغز ما به همان اندازه سالم است ، که می تواند ناراحتی ایجاد کند و گاهی اوقات دردناک و خطرناک است.” “اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از اختلالات روانی هستند ، می توانیم فکر کنیم که آنها واقعی هستند و ما شروع به انجام کارهایی در جهان می کنیم.”

یادگیری تشخیص اینکه کدام افکار انگیزه مناسبی برای آنچه می گویید به شما نمی دهد ، ممکن است تفکر شما را تغییر ندهد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به تعیین آنچه در جریان است کمک می کند و رژیم های درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای تفکر منفی کمک کند. “این می تواند مغز را بازیابی کرده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای تفکر سالم و دقیق ایجاد کند.”

درس چهارم: بگذارید همه چیز را احساس کنید.

زنی در حال نوشتن در یک مجله با یک فنجان قهوه بر روی پنجره خود ، کشف می کند که چگونه می توان به تعادل بین کار و زندگی دست یافت

لیزو ، خواننده سال 2019 در اینستاگرام گفت: “من از غم در دو سال گذشته به نحو مثبتی استفاده کردم.” “پس از کار با صداقت معنوی ، از اندوه به عنوان یک ابزار قدردانی استفاده کرده ام. این که می توانم این احساسات را احساس کنم ، متواضعانه و شکرگزار است ، زیرا می دانم که به دلیل اندوه ، قادر خواهم بود احساس خوشبختی کنم.”

رایت پایبند این ایده است و به ما یادآوری می کند که نمی توانیم احساسات ضعیف را انتخاب کنیم. او توضیح می دهد: “اگر احساسات آسیب دیده یا احساسات سخت را ببندیم ، آن احساساتی را که خوب هستند و مشتاق آنها هستیم مانند شادی ، شادی و خوشبختی می بندیم.” لیزو توضیح می دهد که می تواند احساس شکرگزاری بیشتری داشته باشد زیرا حس زمان خود را افزایش داده است. با ناراحتی اش ، او خیلی نسبت به همه چیز احساس می کند. ”

یافتن راهی سازنده برای کمک به شما در بررسی احساسات می تواند مفید باشد ، خواه چاپ ، نقاشی ، ورزش یا چیزهای دیگر.

درس شماره 5: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر زن دمی لواتو گفته است قطع كردن در سال 2017 ، “توصیه ای که من به کسی که ساکت است می دهم این است ، شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” لواتو ، که در مورد مبارزه با سلامت روانی خود صحبت می کرد ، ادامه داد: “شما نمی توانید در سکوت رنج ببرید. حرف نزن شما می توانید سالم و از نظر روانی سالم باشید ، به شرطی که این موضوع را به کسی بگویید ، زیرا بسیار مهم است که شما تجربه خود را با افراد به اشتراک بگذارید تا از کمک مورد نیاز خود برخوردار شوید. ”

رایت اذعان می کند که صحبت کردن می تواند در سلامت روانی شما تغییر ایجاد کند. به گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، از هر 5 آمریکایی 1 نفر سالانه از بیماری روانی رنج می برند ، “ما فکر می کنیم که ما تنها کسانی هستیم که از این بیماری رنج برده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری ایجاد می کند.

رایت می گوید: “هنگامی که ما در مبارزات خود به اشتراک می گذاریم ، به عزیزانمان اجازه می دهیم در ما دیده شوند و به افراد دیگر در آنجا نشان دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، شما قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا از جانب خود مادر هیولا چندان مطمئن نیست؟

لیدی گاگا در اجلاس سران 2015 گفت: “من شروع کردم به نه گفتن”. من این کار را نمی کنم. ” من نمی خواهم این کار را انجام دهم. ‘ “من نه این عکس را می گیرم ، نه به این مهمانی می روم ، نه آنجا ایستاده ام زیرا این چیزی نیست که من طرفدار آن هستم.” و به آرامی اما مطمئناً یادم آمد که چه کسی هستم. و سپس به خانه می روید و در آینه به خود نگاه می کنید و می گویید: “بله. می توانم بخوابم شما هر شب. به خاطر آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، سرگرمی بی پایان انسان راهی مطمئن برای از دست دادن کسی (یا چیزی) است. وی گفت: “وقتی بله یا خیر به روشنی می گوییم ، به خود و مرزها ، محدودیت ها و علایق خود احترام می گذاریم.”

بر اساس یک آزمایش مجازی ، تعیین مرزها می تواند به شما کمک کند از خستگی زیاد غافل نشوید.

درس هفتم: وقت گذاشتن به معنای شکست نیست.

در گزارشی ویژه به انسان ها در سال 2019 ، سلنا گومز ، خواننده و بازیگر ، دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، اگر سلامت روحی و جسمی با هم ارتباط داشته باشد:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش من فاش کردم که من مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را از جهات مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من دریافتم که اضطراب ، ترس و استرس پیامدهای ناخواسته ای هستند که می توانند مشکلات خود را ایجاد کنند. ”

و خوب ، سرعت خود را کم کنید ، بگویید: “من می خواهم روی حفظ سلامتی و شادی خود تمرکز کنم و تصمیم گرفته ام که بهترین راه استراحت است.”

شجاعت برای حفظ این وضعیت عالی است ، اما لازم است رایت می گوید. “جامعه ی ما است این محصول باید مورد بحث قرار گیرد. استراحت به اندازه قسمتی که در آن هستید اهمیت دارد انجام دادنبه او در مورد نحوه صحبت کردن و گوش دادن به ارتباط نیز یکسان است – به عنوان یک فرد هم در کاری که انجام می دهید و هم در حال حاضر ساخته شده است. ” بالاخره ما انسان هستیم موجودات، نه مرد انجام دادنبه ”

درس هشتم: به دوستان خود نگاه کنید.

مرد ویدیویی با زن تماس می گیرد

به طور فزاینده ای بدنام شده است نیویورک تایمز در پایان ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “خود را وقف این کنیم که از دیگران بپرسیم” خوب هستید؟ ”

او نوشت: “مهم نیست که چقدر اختلاف نظر داریم ، مهم نیست که چقدر از نظر جسمی دور هستیم ، واقعیت این است که ما بیش از هر زمان دیگر به هم متصل هستیم ، به خاطر همه چیزهایی که امسال برای هر فرد و سازمان متحمل شدیم.”

عادت پرسیدن حال دیگران از دیگران واقعا تمرین برای یک لحظه و به عنوان راهی برای آماده سازی برای گفتگو در مورد سلامت روحی و روانی ، چه در محل کار و چه با دوستان و خانواده مفید است. حتی افراد به ظاهر قوی که می شناسید ممکن است گاهی به شانه ای نیاز داشته باشند که به آنها تکیه دهید.

رایت می گوید: “انسانها حیوانات گنده ای هستند و ما این طرز فکر را از نظر ذهنی تغییر نداده ایم.” “بیماری های روانی مانند اضطراب و افسردگی ، از جمله موارد دیگر ، با تنهایی و تنهایی مشخص می شود. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، ممکن است در مسیر خود بمانیم و حمایت خود را ادامه دهیم. ”



Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *