از کار افتادن ناگهانی نمایشگر گلکسی زد فولد 3، کاربران را بهت‌زده کرده است!


25 بهمن 1401 ساعت 10:55

به‌نقل از برخی دارندگان گلکسی زد فولد 3، نمایشگر این گوشی تاشو پس از اتمام دوره گارانتی بدون هیچ علت یا ضربه خاصی از کار می‌افتد.

براساس گزارش برخی از کاربران، نمایشگر گلکسی زد فولد 3 بدون هیچ‌گونه ضربه فیزیکی، ترک خورده و از کار می‌افتد. از آنجا که ضمانت اغلب گوشی‌های سری Z Fold 3 به اتمام رسیده، مشکل مذکور هزینه هنگفتی را روی دست خریداران گذاشته است.

به‌نقل از PhoneArena، کاربران با انتشار عکس‌هایی از نمایشگر آسیب دیده گلکسی زد فولد 3، این مشکل را گزارش کردند. در یکی از این عکس‌ها، آثار ترک در بخش میانی نمایشگر مشهود بود. تعمیر نمایشگر این دستگاه 800 دلار برآورد شده که 73 درصد قیمت اصلی گوشی است.

مشکل عجیب ترک خوردن صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3

صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3

در این راستا یکی از کاربران ردیت ادعا کرده که پس از 15 ماه در اختیار داشتن گوشی Z Fold 3 و بدون هیچ ضربه‌ای، گوشی او در امتداد محور عمودی، یعنی جایی که دستگاه باز و بسته می‌شود، ترک خورده است. به‌گفته این کاربر، او تنها 2 تا 3 بار در هفته گوشی خود را باز و بسته کرده که باعث ایجاد ابهاماتی در مورد دوام دستگاه‌های تاشو سامسونگ شده است.

این کاربر نوشت:

با گذشت 15 ماه از خرید گوشی، وقتی می‌خواستم نمایشگر را باز کنم، با ترک خوردگی در امتداد چین وسط دستگاه مواجه شدم. اکنون لمس بخش سمت راست نمایشگر از کار افتاده و به ورودی پاسخ نمی‌دهد.

هم‌چنین کاربر دیگری نیز تایید کرد که مرکز خدمات سامسونگ، هزینه‌ای 800 دلاری را برای تعمیر صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3 درخواست کرده است.

صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3

سامسونگ تاکنون در ارتباط با این مشکل اظهارنظر نکرده و بر ناامیدی کاربران این دستگاه افزوده است. مشکل اخیر نگرانی‌ها در مورد دوام گوشی‌های هوشمند تاشو و هزینه سنگین تعمیرات آنها را افزایش می‌دهد. اکنون باید دید که این غول کره‌ای چه اقداماتی را برای رفع ایراد مذکور و اطمینان از رضایت مشتری انجام خواهد داد.