خطر منفی رژیم های کتوژنیک که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

رژیم کتوژنیک ؛ رژیم لاغری یک ماهه - لاغری در یک ماه با رژیم کتوژنیک ... در این مقاله می خواهیم به مزایای متخصص تغذیه رژیم کتوژنیک و همچنین ویژگی هایی که لازمه این متخصص است، توضیحاتی را ارائه دهیم تا شما بتوانید بهترین متخصص در این زمینه را انتخاب کنید، همچنین اطلاعات کافی در رابطه با رژیم کتوژنیک در اختیار شما قرار می دهیم که می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. دکتر رکسانا عباسی، متخصص بیماری های داخلی و گوارشی و عضو انجمن طب داخلی آمریکا، با داشتن سابقه ای درخشان در ارائه و پیگیری رژیم های غذایی، از جمله رژیم کتوژنیک، می تواند شما را در مسیر لاغری و کاهش وزن بدون تجربه عوارض خطرناک یاری کند.

برای شروع این نوع مناسب تر از سه نوع دیگر می باشد. چرا روغن ام سی تی برای رژیم غذایی کتو مفید و مناسب است؟ و چرا روغن ام سی تی MCT در رژیم کتو خوب است؟ رژیم کتوژنیک یک روش ایده آل برای کاهش وزن است، چرا که در خوردن مواد غذایی فرد محدودیت کالری ندارد و طی رژیم احساس گرسنگی نمی کند. هر فرد مصرف کننده این دارو میبایست از رژیم کتو دوری کند . جمع بندی : اگر خواهان ماندن در رژیم کتوژنیک برای طولانی مدت هستید، پس یک سری عوارض جانبی وجود دارد که میبایست در مورد آنها با پزشک تان صحبت کنید .

در مورد نیازهای غذایی خود با پزشک تان دکتر رژیم کتوژنیک صحبت کنید . این رژیم غذایی از سال ۱۹۲۰ همچنان مورد استفاده افرادی که اضافه وزن دارند قرار گرفته و نتایج مثبت آن ثبت شده است. پس از ۲ تا ۳ ماه اول، میتوانید در موقعیتهای خاص کربوهیدرات مصرف کنید – اما بلافاصله بعد از آن به رژیم خود بازگردید . شما می توانید بجای غذاهای سرخ شده، خوراکی های حاوی سبزیجات را سفارش دهید و یا آووکادو، پنیر، بیکن یا تخم مرغ را به لیست غذایتان اضافه کنید.

به نظر می رسد ممکن است یک تفاوت اولیه وجود داشته باشد ، اما احتمالا در پایان نتیجه حاصل شده متخصص رژیم کتوژنیک آنها یکسان باشد. 5. برای رسیدن به نتیجه مطلوب در رژیم کتوژنیک باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟ انواع رژیم های کتوژنیک به چه صورت است؟ رژیم های کتوژنیک که از انواع رژیم های درمانی محسوب می شوند، دارای انواع متفاوتی است که در این بخش ویژگی های انواع رژیم های کتوژنیک را بررسی می کنیم. در این بخش از نوشتار متخصص تغذیه رژیم کتوژنیک به بررسی و بیان مواردی در خصوص انواع رژیم های کتوژنیک می پردازیم. پزشکان و متخصصان تغذیه ممکن است رژیم کتوژنیک را برای درمان صرع، دیابت و سندرم تخمدان پلیکیستیک در زنان غیر باردار توصیه کنند.

رژیم کتوژنیک ممکن است برای ورزشکاران حرفهای یا کسانی که مایل به اضافه کردن مقدار زیادی عضله یا وزن هستند مناسب نباشد. با پزشک خود در مورد اهدافتان صحبت کرده تا ببینید آیا رژیم کتو مناسب تان میباشد یا خیر . عوارض جانبی اولیه: به عنوان اولین مورد از عوارض رژیم کتوژنیک می توان به بروز علائم نامطلوبی مانند سردرد، خستگی، تهوع، گرفتگی عضلات، اسهال یا یبوست، بدبوی دهان و اختلال خواب اشاره کرد. واژه ام سی تی نشان دهنده تری گلیسیرید متوسط زنجیره ای یا نوعی اسید چرب اشباع است که در غذاهای خاص مانند نارگیل یافت می شود و یک منبع متمرکز از این چربی هاست، زیرا اکثر مواد غذایی مانند نارگیل یافت می شود.

برای انجام درست رژیم کتوژنیک (کتو) – که می تواند منجر به بهبود سلامت جسمی فرد مانند کاهش وزن، افزایش انرژی و حفاظت در برابر تعدادی از بیماری های مزمن شود، شما باید مقدار زیادی از چربی ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید، این در حالی است که میزان کربوهیدرات ها را بسیار کم می کنید تا سطوح وقتی که بدن شما از منبع سلم و مفید و راحت انرژی را در قالب چربی مفید در رژیم غذایی دریافت، به یاد داشته باشید که همه چربی ها با یکدیگر برابر نیستند. نوع تری گلیسرید های متوسط زنجیره ای، ام سی تی یا چربی موجود در روغن در بدن است که به طورکلی به طرز موثری برای ایجاد توده های کتون، یا منبع سوخت استفاده می گردد.

ام سی تی به راحتی برای افزایش انرژی استفاده می شوند و انرژی افزایش می یابد، کمتر احتمال دارد به عنوان چربی ذخیره شوند و می توانند شما را در حالت سوزاندن چربی نگه دارند. چه مزایایی دارد؟ در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام به بررسی روغن ام سی تی می پردازیم. 3. انواع رژیم های کتوژنیک به چه صورت است؟ نکته دیگری که منتقدان به این رژیم وارد می کنند این است که بسیاری از انواع این رژیم، فرد را ترغیب به مصرف مقادیر زیاد گوشت قرمز می کند که این امر بر خلاف توصیه های سلامت موجود در باب مصرف گوشت قرمز است.

دلیل اینکه روغن ام سی تی استفاده می شود انست که چربی های زنجیره ای متوسط باعث کم شدن گرسنگی بدن می شود و می توانند به کنترل کالری کمک کنند اساسا به مغز می گویند بدن انرژی کافی دریافت می کند، بنابراین تمایل به خوردن معمولا کاهش می یابد.

کیسه صفرا در قسمت خارجی سیستم صفراوی ( خارج کبد ) واقع شده است و از طریق مجاری کیستیک، ماده صفرا را از کبد دریافت میکند. بدن هر زمان که مقدار کربوهیدرات کمتری را دریافت کند چربی ها را در کبد به کتون تبدیل می کند که می تواند در سلول های مختلف از جمله سلول های مغزی مورد استفاده قرار بگیرد. کبد وظیفهی تبدیل ذخایر چربی به اجسام کتونی را برعهدهدارد و سوخت جایگزین را میسازد که میتواند انرژی مغز را تأمین کند. همانطور که قبلاً گفته شد، رژیم کتوژنیک شامل غذاهای پرچرب و مقدار متوسطی پروتئین است و کربوهیدرات ها را محدود می کند.

بدن انسان در رژیم کتوژنیک برای دریافت انرژی از سلول های چربی استفاده می کند، بدین ترتیب بدن در تمامی ساعات شبانه روز در حال متخصص رژیم کتوژنیک چربی سوزی است. کتون ها از تجزیه چربی ها به دست می آید و در بدن به عنوان سوخت استفاده می شود، این عمل زمانی رخ می دهد که سلول های مغز نیاز به گلوکز برای ادامه فعالیت خود داشته باشند، در این هنگام اگر ذخایر گلوکز یا قند در بدن به میزان محدودی وجود داشته باشد و چنان چه بعد از مصرف و اتمام گلوکز موجود، بدن نتواند از رژیم غذایی نشاسته و قند را دریافت کند اقدام به سوخت کتون می کند.

بدن انسان ملکول های سوختی با ابعاد کوچک به کتون را تولید می کند که این کتون ها در بدن به عنوان نوعی سوخت جانشین شناخته می شوند که در زمان نبود و یا کاهش گلوکز کار تامین انرژی را در بدن به عهده می گیرند. تفاوتی که این رژیم ها با هم دارن در روز ها و البته درصد بندی مواد غذایی هستش. این برنامه غذایی همانند روش استاندارد است با این تفاوت که میزان کالری مصرفی در روز محدود است. قبلاً این تفاوت به مشکلات متدولوژیک و تفاوت در مطالعات نسبت داده میشد، ولی اکنون به نظر میرسد تفاوت فرهنگی و محیطی واقعی بین نژادها میتواند مسئول این اختلاف باشد.

این برنامه غذایی مشابه برنامه استاندارد است با این تفاوت که در روزهایی که تمرینات ورزشی دارید و یا اینکه فعالیت بدنی شما زیاد است مصرف کربوهیدرات افزایش می یابد. این رژیم غذایی به چهار شکل مختلف تجویز می شود، اما رژیم کتوژنیک استاندارد و کتوژنیک با پروتئین بالا از رایج ترین آن هستند.

این عارضه جانبی رایج معمول پس از ۳ تا ۴ هفته رفع میشود. در ادامه پاسخ برخی از رایج ترین سوالات پرسیده شده در مورد رژیم کتوژنیک داده شده است . عوارض و فواید آن را مورد تحلیل قرار داده و سپس نحوه اضافه کردن آن به رژیم کتوژنیک را توضیح می دهیم.

بیشتر علائم موقتی هستند و چند روز پس از شروع رژیم از بین می روند. قبل از شروع هر رژیم غذایی جدیدی با پزشک تان صحبت کنید . برای داشتن یک رژیم غذایی سالم لازم نیست تنقلات را حذف کنید. این متد به اندازهی روزه گرفتن سخت نیست. مصرف این گروه غذایی به کاهش وزن، بهبود حساسیت به انسولین و کاهش التهاب کمک میکند. علاوه بر این جویدن آدامس بدون قند، باعث کاهش مصرف میان وعده های غیرضروری می شود.

6. مواد غذایی که از رژیم کتوژنیک حذف و یا به آن اضافه می شوند، چیست؟ ام سی تی به بدن کمک می کند تا کتون ها را ایجاد کند و سپس آن را به کتوز تبدیل کنند. در این بخش از نوشتار متخصص تغذیه رژیم کتوژنیک به بررسی و بیان مواردی در خصوص مفهوم کتو می پردازیم.

یکی از متخصصین تغذیه در زمینه رژیم کتو دکتر کوهدانی هستند که می توانید برای مشاوره و داشتن یک رژیم مناسب با شرایط بدنی خود از ایشان کمک بگیرید. هم چنین انرژی حاصل از روغن باعث زنده ماندن سلول های مغزی می گردد. جمع بندی : بسیاری از عوارض جانبی شروع یک رژیم کتوژنیک میتواند محدود شود. بنابراین، کدو حلوایی یک غذای مناسب برای کاهش وزن است، زیرا میتوانید بیشتر از سایر منابع کربوهیدرات مصرف کنید. صرف کالری کم به شما این امکان را می دهد تا خیلی سریع وزن کم کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بهترین دکتر برای کتوژنیک وب سایت خود باشید.