اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3 با سرنخ‌هایی جذاب از داستان منتشر شد


08 اردیبهشت 1403 ساعت 12:53

اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3 منتشر شد که ددپول و ولورین را در کنار هم نشان می‌دهد و سرنخ‌هایی از داستان فیلم ددپول ۳ را فاش می‌کند.

سرانجام انتظارها به پایان رسید و استودیو مارول پس از به‌نمایش درآوردن یک تیزر کوتاه در تبلیغات سوپر باول، تریلر کامل فیلم اکشن کمدی Deadpool 3 را با حضور ددپول و ولورین منتشر کرد. تریلر با کل‌کل‌های همیشگی این زوج دوست‌داشتنی شروع می‌شود. ددپول با همان زبان تند و تیزش، ولورین غرغرو را به سخره می‌گیرد.

اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3 چه نکاتی را نشان می‌دهد؟

اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3

این تریلر نسبت به تیزر قبلی، کمی رکیک‌تر و خشن‌تر است و سرنخ‌هایی از داستان فیلم به ما می‌دهد. با آهنگ Like a Prayer از مدونا، شاهد حضور کاساندرا نوا، خواهر دوقلو و شرورِ پروفسور ایکس هستیم. کاساندرا با قدرت تله‌کينزی‌اش، سابقه‌ی ایجاد هرج و مرج زیادی را دارد. در یک صحنه، او حتی ولورین را با چنگال‌های خودش به زمین می‌خواباند.

قبلا می‌دانستیم که در این فیلم با سفر در زمان و سازمان نگهبان زمان (TVA) طرف هستیم. آن‌ها نسخه‌ای از ددپول با بازی رایان رینولدز را برای یک ماموریت استخدام کرده‌اند. به نظر می‌رسد نسخه‌ای از ولورین با بازی هیو جکمن هم از یک خط زمانی متفاوت وارد این ماجرا شده است. برای طرفداران سرسخت مارول، دیدن ولورین با لباس بدون آستین، که یادآور کمیک‌های اولیه‌ی مردان ایکس است، یکی از بهترین سورپرایزهای تریلر بود.

اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3

در صحنه‌ای دیگر از سومین قسمت فیلم ددپول، لباس مرد مورچه‌ای (Ant-Man) تبدیل به پاتوق آدم‌بدها شده است! حتی گروهی از آن‌ها را می‌بینیم که جلوی آن ایستاده‌اند. آیا متوجه شدید چه کسانی هستند؟ به نظر می‌رسد لیدی دث‌استرایک و عزازیل هم به جمع شرورها اضافه شده‌اند تا احتمالا به کاساندرا در تسخیر جهش‌یافته‌ها کمک کنند. این فیلم، زمینه‌ساز اتفاقات مهمی برای فیلم جدید مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول خواهد شد.

اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3

انتشار اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3

تریلر با پرش این زوج عجیب‌وغریب از یک درگاه براق به پایان می‌رسد. شاید حضور دکتر استرنج یا وانگ را در ادامه فیلم تایید می‌کند.

فیلم Deadpool 3 با کارگردانی شان لوی در تاریخ 26 جولای (۵ مرداد ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها می‌رود. رایان رینولدز، مورنا باکارین، اما کورین، متیو مک‌فادین و جنیفر گارنر در نقش الکترا، از بازیگران این فیلم هستند. هرچند هنوز حضور تیلور سوییفت در نقش دِزلر تایید نشده، اما شایعاتی از حضور تونی استارک (آیرون‌من) هم به گوش می‌رسد.

تریلر کامل فیلم ددپول ۳ را از کانال یوتیوب رایان رینولدز تماشا کنید.

پیشینه خبر: بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ که منتظر اکران آنها هستیم ۳۰ تا از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ که بی‌صبرانه منتظرشان هستیم



منبع