در رقابت با سامسونگ، آپدیت و پشتیبانی از گوشی های شیائومی 5 ساله می‌شود


از امسال، پشتیبانی از گوشی های شیائومی ۵ ساله خواهد شد. گوشی‌های پرچمدار سری Xiaomi 13T آغازکننده این مسیر در رقابت با دیگر گوشی‌ها هستند.

شیائومی به‌تازگی از دو گوشی پرچمدار جدید شیائومی 13T و شیائومی 13T Pro رونمایی کرده است. ستاره درخشان این گوشی‌ها، دوربین‌های جذابی است که با همکاری برند لایکا توسعه پیدا کرده‌اند. اما بخش نرم افزاری آن خبر خوبی برای تمام طرفداران این برند چینی دارد؛ پشتیبانی از گوشی های شیائومی ۵ ساله است!

پشتیبانی از گوشی های شیائومی از سامسونگ هم بیشتر می‌شود

نباید به‌سادگی از این قضیه گذشت. تا پیش از این پرچمداران شیائومی پشتیبانی نرم افزاری ۳ ساله را ارائه می‌کردند. تا پیش از این بیشترین پشتیبانی گوشی‌های اندرویدی متعلق به سامسونگ با ۵ سال انتشار آپدیت‌های نرم افزاری برای گوشی‌های پرچمدارش بود.

افزایش پشتیبانی از گوشی های شیائومی

گوشی‌های Xiaomi 13T و 13T Pro به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهند شد. این یعنی گوشی‌ساز چینی تضمین می‌کند که اندروید ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ را هم برای این گوشی منتشر خواهد کرد. این گوشی‌ها همچنین تا سال ۲۰۲۸ بروزرسانی‌های امنیتی گوگل را دریافت خواهند کرد.

این هدیه بزرگی از سوی برند چینی برای طرفدارانشان است و نشان می‌دهد که کمپانی چینی عزم خودش را برای ارائه پشتیبانی طولانی‌مدت به گوشی‌های پرچمدارش جزم کرده است. همچنین نشان می‌دهد که بخش نرم افزاری برای شیائومی اهمیت زیادی پیدا کرده است. این می‌تواند تجربه کاربری دلپذیرتری را به کاربران هدیه دهد.

تصمیم شیائومی رقابت در دنیای گوشی‌های اندرویدی را شیرین‌تر از قبل خواهد کرد. همه این‌ها به نفع کاربران است.