دست‌های پشت پرده، مخالف واردات خودروهای برقی به ایران


0 11 اردیبهشت 1403 ساعت 19:29

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر اسلامی تهران از مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌های مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به ایران خبر داد.

از زمان صدارت عباس علی‌آبادی در وزارت صمت، پروژه واردات، تولید و بومی‌سازی خودرو برقی در کنار توسعه زیرساخت‌های استفاده از این خودروها در اولویت وزارت صمت قرار گرفت و پروژ‌ه‌های متعددی در پایتخت و سطح کشور اجرایی شد.

با وجود این، حال و در جدیدترین اخبار خودرو، سخنگوی شورای شهر اسلامی تهران از سنگ‌اندازی مافیا در توسعه زیرساخت‌ها و واردات خودرو برقی گفته است.

سنگ‌اندازی مافیا در واردات خودروهای برقی به ایران

علیرضا نادعلی در گفتگویی درباره حواشی ایجاد شده درباره قراردادهای برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت اظهار داشته که دلال‌ها و مافیاهای ناامید از سنگ‌اندازی در قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران، حالا با پول‌پاشی و استفاده از رسانه‌ها در تلاش هستند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم شوند.

واردات خودرو برقیواردات خودرو برقی

او در ادامه افزوده که در مدت اخیر بسیاری از وزرای دولت، نمایندگان مجلس و حتی شهردار تهران نیز درباره سنگ‌اندازی مافیا در مسیر واردات خودرو باکیفیت و ارزان به کشور گفته بودند.

از دست ندهید: خودرو کانسپت چری E06 ؛ رقیب تسلا مدل Y از مدیران خودرو؟ خودرو برقی آفرودی چری iCAR 03T در نمایشگاه پکن معرفی شد خودرو سدان کانسپت دانگ فنگ ای پای ۲۰۲۴ در نمایشگاه پکن به روی صحنه آمد دومین نسل گک آیون V معرفی شد؛ شاسی بلندی که ادعا می‌کند دایناسور است



منبع