ریش تراش جدید شیائومی، در جیب جا می‌شود و شبیه هدفون بی‌سیم است!


12 فروردین 1403 ساعت 12:15

شیائومی از ریش تراش جدید و ضدآب خود رونمایی کرده که با اندازه جیبی خود شبیه یک هدفون است. در ادامه با ریش تراش Mijia S200 آشنا شوید.

شیائومی با عرضه ریش تراش برقی Mijia S200 در بازار چین، خط محصولات مراقبتی و بهداشتی خود را توسعه داده است. این ریش تراش مقرون به‌صرفه با ویژگی‌های هوشمند و طراحی راحت خود می‌تواند به یکی از گزینه‌های جذاب افرادی باشد که به دنبال اصلاح سریع و بدون آسیب پوست هستند. در ادامه با همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این ریش تراش حیرت انگیز کسب کنید.

امکانات ریش تراش شیائومی Mijia S200

فناوری حسگر شروع هوشمند می‌تواند عامل اصلی تمایز این ریش تراش از بقیه گجت های اصلاح جیبی بازار باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا دیگر نیازی به دکمه پاور مجزا نبوده و تنها با نزدیک کردن ریش تراش به سطح پوست، به صورت خودکار شروع به کار می‌کند. بنابراین فرآیند اصلاح با این ریش تراش بسیار ساده بوده و برای خاموش کردن نیز کافی است تا آن را از سطح پوست دور کنید.ریش تراش S200 شیائومیریش تراش S200 شیائومی

یک میکرو موتور 8000 RPM باعث می‌شود تا شیائومی Mijia S200 کارآمدی و پایداری بهتری در مقابل انواع ریش داشته و برای یک تجربه اصلاح راحت نیز از طراحی توری تیغه قوس دو حلقه‌ای استفاده شده تا ریش تراش تماس صافی با پوست داشته باشد. همچنین ساختار شناوری داخلی باعث می‌شود تا حرکت ریش تراش با خطوط صورت تنظیم شده و ریسک خطر بریدگی را کاهش می‌دهد.

ریش تراش برقی Mijia S200 شیائومی می‌تواند از هر دو نوع اصلاح خشک و مرطوب پشتیبانی کرده و به راحتی می‌تواند با اعتماد به گواهی ضد آب IPX7 آن را زیر شیر آب تمیز کنید. این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید به آسانی از کرم یا ژل اصلاح نیز بدون نگرانی از خراب شدن دستگاه استفاده کنید.

طراحی جمع و جور و قابل حمل ریش تراش شیائومی باعث شده تا هم به یکی از گزینه‌های مسافرت تبدیل شده و هم در خانه بتوان آن را در هر جایی نگهداری کرد. همچنین سر تیغه‌ای Mijia S200 به صورت مغناطیسی متصل شده و بنابراین به راحتی می‌توان آن را جدا کرده و تمیز نمود.ریش تراش S200 شیائومیریش تراش S200 شیائومی

باتری بادوام این ریش تراش می‌تواند با یک بار شارژ شدن تا 60 دقیقه زمان اصلاح را برای شما فراهم کند. همچنین با درگاه شارژ تایپ سی این ریش تراش می‌توانید به راحتی آن را با پاوربانک یا شارژر تلفن شارژ کرد.

رنگ، قیمت و زمان عرضه

قرار است تا ریش تراش Mijia S200 شیائومی در سه رنگ شیک خاکستری، نقره‌ای و کرمی عرضه شود که در حال حاضر برای پیش خرید در سایت‌های چینی قرار گرفته است.ریش تراش S200 شیائومیریش تراش S200 شیائومی قیمت اولیه این ریش تراش نیز 189 یوان (حدود 26 دلار) اعلام شده که پس از عرضه رسمی و صادر کردن آن می‌تواند اندکی تغییرات داشته باشد.

در بخوانید: گجت جدید شیائومی، دهان شما را حسابی سرویس می‌کند گجت جدید شیائومی، لباس های زیر شما را می‌شوید و خشک می‌کند جای گجت جدید شیائومی در توالت شماست! شیائومی Health Pot S1 ؛ گجتی که هر دمنوشی را برای شما آماده می‌کند گجت جدید شیائومی یخچال نیست اما مواد غذایی شما را تازه نگه می‌دارد گجت جدید و عجیب شیائومی، یک طناب ورزشی هوشمند است



منبع