قیمت جدید و نجومی خودروهای صفر بی ام و در ایران اعلام شد – اسفند 1401


25 اسفند 1401 ساعت 20:32

با نوسانات شدید ارز، قیمت اتومبیل های BMW افزایش چشمگیری داشته است. در ادامه شاهد قیمت جدید خودروهای بی ام و در ایران برای اسفند 1401 باشید.

در دوره‌ای که قیمت اقتصادی‌ترین خودروهای داخلی هم سر به فلک کشیده و حتی یکی از مسئولان وزارت صمت از افزایش 30 تا 70 درصدی قیمت خودرو در آینده خبر می‌دهد، نباید مشاهده قیمت نجومی برای خودروهای خارجی مثل محصولات بی ام و جای تعجبی داشته باشد. عواملی مثل افزایش نرخ دلار و بالا رفتن هزینه‌ها و دستمزدها همگی دست به دست هم داده‌اند تا شاهد افزایش شدید قیمت خودرو در ایران باشیم. حالا به‌دنبال نوسانات پی در پی بازار ارز، نمایندگی فروش محصولات بی ام و در ایران اقدام به اعلام جدیدترین قیمت اتومبیل های این شرکت آلمانی در اسفند 1401 کرده است.

جدیدترین قیمت خودروهای بی ام و در بازار ایران در اسفند ماه 1401

قیمت جدید خودروهای بی ام و در بازار ایران در اسفند ماه ۱۴۰۱

نام + مدل خودرو قیمت به تومان
بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ ۱۲ میلیارد تومان
بی ام و 730 مدل ۲۰۱۷ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان
بی ام و 530 مدل ۲۰۱۸ ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان
بی ام و 530 مدل ۲۰۱۷ ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

گذشته از قیمت خودروهای بی ام و در ایران در اسفند 1401، باید منتظر ماند و دید بازار به‌زودی و با ورود به سال نو شمسی به چه سمت و سویی خواهد رفت. در مقطع کنونی کارشناسان و فعالان بازار بر این عقیده‌اند که باید انتظار ورود قیمت کارخانه خودروهای داخلی به محدوده قیمت آن‌ها در بازار آزاد را داشته باشیم. عرصه خودروهای وارداتی و خارجی هم در خصوص قیمت افسارگسیخته شده است. این در حالی است که به‌تازگی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش 70 درصدی قیمت خودرو را رسماً تکذیب کرد.

در حالی که در لیست قیمت خودروهای بی ام و در ایران در اسفند 1401 قیمت 730 مدل 2017 به حدود 16 میلیارد تومان رسیده، مدتی قبل قیمت بی ام و 740Li مرز 22 میلیارد تومانی را لمس کرد! از بقیه اخبار مربوط به محصولات BMW در بازار خودرو ایران می‌توان به زمزمه‌های ثبت سفارش بی ام و 116i برای واردات به کشور اشاره کرد. این خودرو آلمانی زیر کاپوت خود یک پیشرانه 1.5 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ دارد که قادر به تولید قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر است. البته در حال حاضر جزئیات زیادی درباره نسخه وارداتی این هاچ بک آلمانی در دسترس نیست.