قیمت گوشی های گلکسی S23 سامسونگ برای بازار آمریکا لو رفت


قیمت گوشی های گلکسی S23 سامسونگ برای بازار آمریکا مشخص شد. این اسناد نشان می‌دهند که خبری از افزایش قیمت نسخه آمریکایی سری Galaxy S23 نیست.

پس از این که روز گذشته قیمت گوشی های گلکسی S23 سامسونگ برای استرالیا فاش شد، اکنون پست جدیدی در ردیت منتشر شده که قیمت نسخه آمریکایی این محصولات را فاش می‌کند. اما این افشاگری یک خبر خوبی هم برای طرفداران سامسونگ دارد: نسخه آمریکایی این گوشی‌ها نسبت به سری گلکسی S22 هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت.

افزایش قیمت گوشی های گلکسی S23 سامسونگ کذب است

قیمت گوشی های گلکسی S23 سامسونگ

اسنادی که به‌تازگی در ردیت منتشر شده نشان می‌دهد که این خانواده شامل سه‌عضو است. بنابراین شایعاتی که گفته می‌شود نسخه معمولی این سری عرضه نمی‌شود و به‌جای آن شاهد عرضه گلکسی A54 هستیم، همگی دروغی بیش نبوده است. در این اسناد منظور از DM1 گوشی گلکسی اس ۲۳، DM2 گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس و DM3 گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا است. نسخه پایه اولی با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه ۷۹۹ دلار قیمتش است. اما قیمت خرید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی Galaxy S23 مشخص نشده است.

قیمت گوشی های گلکسی S23 سامسونگ

گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی ۹۹۹ دلار قیمت دارد. نکته جالب توجه اینجاست که این مدل فاقد مدل پایه ۱۲۸ گیگابایتی است. همچنین در صورت نیاز می‌توانید نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن را تهیه کنید که البته قیمت آن در این اسناد مشخص نیست.

قیمت گوشی های گلکسی S23 سامسونگ

در نهایت به گوشی گلکسی S23 Ultra می‌رسیم که با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی ۱،۱۹۹ دلار قیمت دارد. اگر به مدل توانمندتری احتیاج دارید می‌توانید آن را با ۱۲ گیگ رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز سفارش دهید.

قیمت گوشی های گلکسی S23 سامسونگ

گوشی‌های جدید سامسونگ در رنگ‌بندی مشکی، کرم، سبز و بنفش کمرنگ وارد بازار خواهند شد. رویداد معرفی این گوشی‌ها یکم فوریه (۱۲ بهمن ماه) برگزار خواهد شد.