مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول در 21 آذر برگزار می‌شود


18 آذر 1402 ساعت 17:21

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول در روز سه شنبه 21 آذر 1402 برگزار می‌شود. در این جلسه در خصوص افزایش سرمایه تصمیم‌گیری خواهد شد.

ساعت 9 صبح روز سه شنبه 21 آذر 1402 جلسه مجمع عمومی فوق العاده همراه اول در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار خواهد شد. در این جلسه در خصوص افزایش سرمایه تصمیم‌گیری خواهد شد و همراه اول نیز از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی برای شرکت در این جلسه دعوت کرده است.

برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول

در این جلسه علاوه بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، در مورد اصلاح مفاد اساسنامه شرکت براساس نمونه مصوب اساسنامه سازمان بورس و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع عمومی فوق العاده است، بحث می‌شود.

همراه اول طبق قانون تجارت عنوان کرد آن دسته از سهامدارانی که تمایل دارن در این جلسه حضور پیدا کنند، باید کارت ملی برای اشخاص حقیقی، وکالت نامه رسمی برای نمايندگان سهامداران و معرفی نامه معتبر کتبی برای نمايندگان اشخاص حقوقی به همراه کارت ملی شخص معرفی شده را به همراه داشته باشند.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان باید در ساعات اداری روز یکشنبه 19 آذر و روز دوشنبه 20 آذر به آدرس تهران، ميدان ونک، خيابان ملاصدرا، جنب سازمان بورس و اوراق بهادار، پلاک 17، طبقه دوم، واحد 5، اداره امور سهام شرکت ارتباطات سیار ایران مراجعه کرده و برگه حضور در جلسه را دریافت کنند.

گفتنی است اپراتور همراه اول با هدف رفاه حال سهامدارن خود امکانی را فراهم کرده تا بتوانند از روز سه شنبه صبح این مجمع را به شکل آنلاین از طریق سایت live.mci.ir تماشا کنند.



منبع