معرفی برترین نرم افزار حسابداری پارمیس


این روزها استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس در هر کسب و کاری ضروری است. پیشرفت‌های تکنولوژی در مدیریت کسب و کار سرعت معاملات را نیز افزایش داده است. با توجه به این‌که حسابداری یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر شرکتی است، افزایش دقت و تمرکز در آن می‌تواند به پیشرفت کسب و کار کمک کند.

استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس در حوزه‌های مختلف می‌تواند باعث سهولت فعالیت برای نیروی انسانی و همچنین افزایش سرعت آن شود.

نرم افزار حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار شرکتی پارمیس

به طور کلی برنامه‌های حسابداری و نرم افزار شرکتی پارمیس از تعدادی واحد تخصصی مانند واحد حساب‌های دریافتنی، واحد حقوق و دستمزد و سایر واحدها تشکیل شده است. نرم افزار شرکتی پارمیس برنامه‌ای است که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تراکنش‌های مالی را ردیابی کنند و داده‌هایی را از تراکنش‌های مالی ایجاد کنند.

یکی از مزایای نرم افزار حسابداری شرکتی، مدیریت قوی تطبیق حساب‌های پرداختنی است و به همین دلیل می‌توانید با استفاده از نرم افزار شرکتی، عملکرد شرکت را سرعت بخشید. راه‌حل مناسب برای شرکت شما و در نهایت باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های مالی شما می‌شود.

استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی را برای شرکت‌ها به‌عنوان راهکاری جدید برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در شرکت فراهم می‌کند و پیچیده‌ترین نیازهای شرکت را برآورده می‌کند. مزایای فراوان این برنامه زمانی که به اطلاعات واقعی برای تصمیم‌گیری‌های عملی نیاز دارید در فرآیند تصمیم‌گیری به شما کمک می‌کند.

نرم افزار شرکتی پارمیس پرو برای شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده است. این برنامه حسابداری بر روی سیستم ویندوز کار می‌کند و امکانات مختلفی را در زمینه مدیریت مالی شرکت‌ها در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

در نرم افزار حسابداری پارمیس پرو علاوه بر مدیریت کالا و خدمات می‌توانید به امکانات زیادی در زمینه مدیریت افراد و کارکنان، خرید و فروش و حسابداری و خزانه داری دسترسی داشته باشید که تمامی امور شرکت شما را پوشش می‌دهد. مدیریت مالی پروژه‌ها، حسابرسی در سطوح مختلف و گزارشات سازمان‌های دولتی از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار شرکتی پارمیس است.

نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس پرو در نسخه‌های مختلف ارائه شده و گزارش‌های متفاوتی را در زمینه فروش، کالا، انبار، اسناد حسابداری و صورت‌های مالی به دست می‌دهد. این برنامه مانند نرم افزار حسابداری آنلاین به فرآیند حسابداری و تولید اسناد قابل ارائه به نهادهای دولتی کمک می‌کند. رابط کاربری ساده و کاربردی پارمیس پرو به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به دانش حسابداری خبره با آن کار کنید، اگرچه حسابداران با تجربه می‌توانند حداکثر بهره‌وری را با پارمیس پرو به دست آورند.

نرم افزار حسابداری پارمیس

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

یکی از مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار، امکان مدیریت مجموعه فاکتورها و مفاد قانونی است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا تعداد زیادی از وظایف مربوط به حقوق کارکنان بخش‌های مختلف را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن کار کنید.

از طرفی محاسبه دقیق حقوق و دستمزد با نرم افزار حقوق و دستمزد باعث افزایش اعتماد بین تیم مدیریت و کارکنان شرکت می‌شود. این روحیه مثبت بدون شک تاثیر مستقیمی بر بهره وری افراد شاغل در شرکت خواهد داشت.

  • به‌کارگیری فرم تهیه کننده گزارش برای دعاوی حقوقی
  • صدور و ویرایش سفارش برای افراد در گروه
  • وارد کردن تعداد نامحدودی از دسته‌های حقوق (دستمزد روزانه، کمک هزینه مسکن و غیره)
  • فرم جداگانه برای ثبت اسناد قانونی برای کارکنان (میزان روزمزد، مبلغ کمک هزینه مسکن و …) و همچنین امکان تعیین فرم نامحدود ثبت اطلاعات.
  • آموزش حساب دیفرانسیل و انتگرال

تعیین شرایط بیمه حقوق را به صورت نامحدود و محل پیشنهادات (مزایا، کسورات، توضیحات، حساب و غیره)

ارائه عناصر شغلی نامحدود (تعداد روزهای کاری، ساعات اضافه کاری و غیره) و امکان استخدام نامحدود عناصر شغلی در مشاغل مختلف بدون نیاز به تعریف مجدد

  • پیش نویس بندهای تشخیص پرداخت و تعیین پیش شرط‌های نامحدود برای هر بند
  • فرم جداگانه ثبت نام عناصر عملکردی کارکنان (تعداد روزهای کاری، ساعات اضافه کاری و غیره) و همچنین امکان تعریف فرمت نامحدود برای ثبت اطلاعات.
  • امکان استخدام طبقه بندی مشاغل در دستور کار کارکنان

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به عنوان بخشی از زیرسیستم راه حل‌های مالی و اداری یکپارچه پارمیس استار می‌تواند نقش فعالی در مدیریت هزینه‌های تولید و تعیین بهای تمام شده کالا داشته باشد. محاسبه حقوق کارکنان به عنوان یکی از وظایف کلی در فرآیند تولید بسیار مهم است.

ارتباط یکپارچه این زیر سیستم با برنامه‌های انبارها، تولید، تجارت خارجی، تاسیسات تولیدی، بازرگانی و حتی شرکت‌های خدماتی، امکان مدیریت یکپارچه تمامی واحدها را می‌دهد. امکان سفارش پرداخت و پشتیبانی از انواع پرداخت (پرداخت در بازه‌های زمانی مختلف و غیره) از دیگر ویژگی‌های کاربردی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس است.

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری و مالی و مدیریتی پارمیس طیف وسیعی از کاربران را پشتیبانی می‌کند. پارمیس محصول پارمیس استار را برای مدیران مالی با نیازهای گسترده این کاربران در نرم افزارهای مالی طراحی و توسعه داده است. این نرم افزار یکپارچه با بیش از 18 زیرسیستم یکپارچه، تمامی نیازهای مدیران مالی برای نظارت، تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی امور مالی کسب و کارهای مختلف را برطرف می‌کند.

گزارش‌های متنوع و تحلیلی، داشبورد هوشمندی کسب و کار و مدیریت و دسترسی به پلتفرم‌های مختلف به مدیران این امکان را می‌دهد که در نظارت، برنامه ریزی و ارائه مشاوره تخصصی به مدیران ارشد به موفقیت بیشتری دست یابند.

نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس پرو در نسخه‌های مختلف ارائه شده و گزارش‌های متنوعی در زمینه فروش، کالا و انبار، اسناد حسابداری و صورت‌های مالی تولید می‌کند.

نرم افزار حسابداری پارمیس به مکانیزه شدن تمام فرآیند‌های حسابداری و تولید انواع اسناد قابل ارائه به شرکت و سازمان‌های دولتی و خصوصی کمک زیادی می‌کند. رابط کاربری ساده و کاربرپسند پارمیس پرو به شما کمک می‌کند بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری با آن کار کنید، اگرچه حسابداران با تجربه می‌توانند با پارمیس پرو به حداکثر بهره وری دست یابند.

ممکن است یک کسب و کار جدید راه اندازی کرده باشید و به دنبال یک نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان قیمت باشید که متناسب با نیازهای تجاری شما باشد.

شرکت پارمیس دو محصول اختصاصی و ویژه را برای کاربران و مشتریان خود معرفی می‌کند. شما می‌توانید از نسخه‌های اصلی شرکتی نرم افزار های حسابداری پارمیس پرو به طور کامل استفاده کنید. نرم افزار حسابداری پارمیس پاسخگوی تمام و کمال نیازهای شرکت‌های کوچک و متوسط در زمینه‌های مختلف است.

اما اگر به دنبال نرم افزار حسابداری آنلاین برای رسیدگی به امور حسابداری شرکت خود از هر کجا و در هر زمان هستید.

جمع بندی

شرکت پارمیس با آگاهی از نیازها و علایق شما کاربران گرامی در مشاغل مختلف، نرم افزارهای تخصصی مالی را برای بیش از 60 تراکنش تولید کرد تا بتوانید به راحتی تجارت خود را مدیریت و توسعه دهید.

برای خرید هر کدام از نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار شرکتی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.