پوکو اف 6 پرو احتمالا با این طراحی و مشخصات فنی راهی بازار شود


04 آذر 1402 ساعت 11:05

جدیدترین رندرهای گوشی پوکو اف 6 پرو – Poco F6 Pro طراحی بخش‌های مختلف این پرچمدار را به تصویر می‌کشند. گوشی جدید شیائومی ظرف چند روز آینده رونمایی خواهد شد.

کمپانی ردمی قصد دارد روز 29 نوامبر سال جاری طی رویدادی اختصاصی از سری گوشی‌های ردمی K70 که قرار است با نام جهانی پوکو اف 6 روانه بازار شوند، رونمایی کند. پیش‌تر تصاویر و رندرهایی از گوشی Poco F6e در اینترنت منتشر شده بود. با این وجود، شیائومی به‌تازگی با نمایش تصاویر نسخه پرو این گوشی طراحی آن را به نمایش درآورده است.

تصاویر و مشخصات فنی پوکو اف 6 پرو

ردمی K70 پروردمی K70 پرو

ردمی پیش‌تر اعلام کرده که گوشی پوکو اف 6 پرو در رنگ‌های سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد. با این حال اخبار جدید حاکی از احتمال عرضه این گوشی در رنگ‌های آبی، بنفش و صورتی هستند. در بخش طراحی، Poco F6 Pro محصولی باریک بوده و تنها 74.9 میلیمتر ضخامت دارد. این ضخامت کم باعث می‌شود که گوشی جدید پوکو به‌خوبی در یک دست جا شود.

پوکو اف 6 پرو همچنین از یک قاب میانی فلزی بهره برده و در لبه بالایی آن شاهد استفاده از یک میکروفون و فرستنده مادون قرمز خواهیم بود. شیائومی البته هیچ اطلاعاتی در خصوص طراحی این دستگاه در قسمت پایین در اختیارمان قرار نداده است. همچنین بر اساس تصاویر منتشر شده از پوکو اف 6 پرو، سمت چپ این گوشی فاقد هرگونه دکمه‌ای خواهد بود؛ در حالی که در سمت راست شاهد قرار گرفتن کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و کلید Power خواهیم بود.

Poco F6 Pro همچنین از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد بهره خواهد برد که رزولوشن 2K داشته و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه خواهد کرد.‌ بعلاوه، سه دوربین پشت این گوشی به همراه فلش ال ای دی نیز در یک ماژول مستطیلی جذاب قرار گرفته‌اند. بر اساس رندرهای موجود از این گوشی، دوربین اصلی احتمالا 50 مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر نوری بهره خواهد برد. علاوه بر این، بزرگنمایی نوری دو برابری نیز دیگر قابلیت ماژول دوربین این گوشی خواهد بود.

پیش‌تر تایید شده که پوکو اف 6 پرو از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهد برد. بر اساس شواهد و قراین می‌توان پیش‌بینی کرد که ظرفیت رم این گوشی در قدرتمندترین نسخه 24 گیگابایت و از نوع LPDDR5X باشد. در کنار این موارد، یک ترابایت حافظه UFS 4.0 در کنار یک باتری 5120 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی از دیگر مشخصات محصول جدید پوکو به شمار می‌روند. علاوه بر این، به‌طور پیش‌فرض شاهد تجهیز این گوشی به سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری هایپر او اس شیائومی خواهیم بود.



منبع