کلید موفقیت شما: رژیم لاغری سریع فوری

کدام اسید امینه فقط کتوژنیک است امیدوارم این لیست جامع غذاهای مجاز کتوژنیک به شما کمک کند که انتخابهای صحیح داشته باشید. نتیجه گیری اصلی از این مطالعه این بود که افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب به دلیل خوردن چربی بیشتر لزوما منجر به کاهش چربی بیشتر نمی شود ، در واقع ممکن است برعکس باشد. همانطور که اشاره شد این رژیم انواع مختلفی دارد و همه آنها کم چرب و وگان هستند.

برنامه رایگان رژیم کتوژنیک حتی در برخی از انواع آن چاشنی های کم چربی مانند خردل و سس کچاپ و خانگی نیز قابل استفاده است. برخی افراد برای دوره 10 روزه طی 1 ماه و برخی دیگر برای دوره 3 الی 5 در یک هفته این روند را پیش میگیرند. برخی از این روند برای لاغری یک هفته و رسیدن به کاهش وزنی بین 3 الی 5 کیلوگرمی کمک میگیرند.

در برخی مطالعات ذکر شده رژیم کتو عناصری مثل کلسیم، ویتامین D، منیزیم و فسفر را تامین نمی کند. با آنکه نتایج بدستآمده در بزرگسالان با مطالعات معاصر همخوانی دارد، باربورکا نتیجه گرفت بزرگسالان از این نوع رژیم درمانی چندان بهره نمیگیرند و رژیم کتوژنیک از آن زمان تا ۱۹۹۹ میلادی، دیگر در بزرگسالان بررسی نشد.

رژیم کتوژنیک در شیردهی

بسیاری از افراد به دنبال رژیم هایی هستند که آنها را در مدت زمانی کوتاه به نتیجه برساند. سیب زمینی خام را مدت طولانی در یخچال نگهداری نکنید. رژیم سیب زمینی چه قوانینی دارد؟ همچنین سیب زمینی ترکیبی به نام مهارکننده پروتئیناز ۲ دارد. مهارکننده پروتئیناز ۲ در سیب زمینی اشتها را کاهش می دهد.

در سخت ترین نوع رژیم سیب زمینی شما نمی توانید چیزی به جز سیب زمینی ساده بخورید. همچنین منبع خوبی از ویتامین C، پتاسیم، اسید فولیک و ویتامین B6 محسوب می شود.میزان کالری موجود در ۱۰۰ گرم سیب زمینی، تقریبا برابر با یک لیوان آب پرتقال با حدود ۹۰ کالری است.متاسفانه اکثر افراد، سیب زمینی را به صورت ساده مصرف نمی کنند و بیشتر چیپس یا سیب زمینی سرخ کرده می خورند.

این مقدار در مقایسه با گروه کم چربی که 2.9 کیلوگرم از دست دادند و گروه بدون کربوهیدرات یا کم کربوهیدراتی که 4.7 کیلوگرم در همان بازه زمانی از دست دادند، قابل مقایسه است. اگر هم نمی توانید خوردن نان، شیرینی و انواع بیسکویت را کنار بگذارید، توصیه ما به شما این است که از نان، بیسکویت و شیرینی های رژیمی که همان عطر و طعم را دارند، استفاده کنید.

اگر فقط به دنبال کم خوردن باشید، کاهش وزن مداوم میتواند دشوار باشد زیرا بدن شما با کالری دریافتی سازگار کمتری پیدا خواهد کرد. این برنامه غذایی مدتهاست که به عنوان یک رژیم غذایی کاهش وزن سریع عمل میکند. روند ارائه شده در ادامه این مقاله، دلیلی برای پیروی از رژیم محسوب نمیشود؛ زیرا رژیم درست، رژیمی است که تخصصی برای خود فرد بر اساس نیازها و شرایط فرد تنظیم شده باشد.

رژیم کتوژنیک در بدنسازی

همچنین این ماده برای جلوگیری از مقاومت به انسولین و تسهیل روند کاهش وزن بسیار مفید می باشد. سیب بسیار سیرکننده و یک گزینهی عالی برای میانوعده و هنگام گرسنگی است. شما باید برای صبحانه، ناهار و شام فقط سیب داشته باشید، در این روز باید یک و نیم کیلوگرم سیب مصرف کنید. رژیم سیب زمینی انواع متنوعی دارد؛ در ساده ترین شکل آن فرد چند روز به جز سیب زمینی نمی خورد.

رژیم غذایی که سریع لاغر کند

به طور کل افراد بدنساز می توانند به خاطر بیشتر شدن مصرف کربوهیدرات، به جای قند های مصنوعی، انواع نان و شیرینی ها، از پودر های شیرین کننده، حبه قند های رژیمی، نان و شیرینی های رژیمی استفاده کنند تا دیگر هیچ نگرانی در مورد به هم خوردن رژیم کتوژنیک هدفمندشان نداشته باشند.

مضرات کتوژنیک

این رژیم به طور کلی به دو مدل 7 روزه و رژیم سیب زمینی 3 روزه شناخته میشه. روزه در ماه رمضان برای بیماران مبتلا به زخم معده در حالت کلی ممکن است خطرناک باشد. سوخت چربی ترکیباتی به نام کتون تولید می کند که برای دیابت نوع یک خطرناک است. با این وجود پیروی از رژیم کتوژنیک بدون نظر پزشک برای بعضی از افراد نامناسب و یا حتی خطرناک می باشد.

میتوانید در این رژیم از سیب زمینی ساده استفاده کنید اما مصرف سیب زمینی شیرین یا هندی در این رژیم مجاز نیست. اگر آب ساده برای شما کفایت نمیکند، آب لیمو میتواند جایگزین خوبی باشد. در زمان تشنگی می توانید آب، قهوه یا چای ساده بنوشید. همچنین مطالعات متعددی وجود دارند که نشان میدهند رژیم پالئو میتواند برای کاهش وزن موثرتر از موارد مشابهی مانند رژیم مدیترانهای یا رژیمها با چربی کم باشد.

کتوژنیک و ورزش

باید رویکردی را پیدا کنید که مطابق با سبک زندگی و شرایط بدنی شما باشد. این محصولات مطابق با ارزش غذایی رژیم کتوژنیک نیز، یعنی لوکرب و بدون قند بودن، تولید می شود. در این مدت باید از سیب زمینی برای وعدههای اصلی غذایی و میان وعدهها استفاده کرد. به دلیل اینکه در این رژیم، مواد غذایی دیگر به شدت محدود میشوند ادامه دادن آن در زمان طولانی میسر نمی باشد و برای کوتاه مدت کاربرد دارد.

رژیم لاغری سریع با روزه گرفتن

قحطیها، کمبود آب و خشکی، جنگها و آفات محصولات کشاورزی موجب تشدید این دو مورد میشوند. کاهش ضایعات محصولات کشاورزی سبب افزایش در تولید آنها بدون افزایش در سطح زیر کشت آنها میشود که این امر فشار کمتری به محیط زیست را در پی خواهد داشت با کاهش ضایعات محصولات کشاورزی هزینههای تولید کاهش و کیفیت محصولات افزایش مییابد، به دنبال آن درآمد تولیدکنندگان به ویژه کشاورزان خردهپا و دیگر شاغلین افزایش مییابد و وضعیت تغذیهای مردم با افزایش دسترسی آنها به محصولات کشاورزی اصلاح و بهبود مییابد.

رژیم لاغری سریع یک ماه

بدن هر فرد ویژگیهای خاص خود را دارد که باید طبق برنامه غذایی و حتی برنامه ورزشی مخصوص به خود پیش رود. از هیچ غذای دیگری نمی توانید استفاده کنید؛ حتی چاشنی ها و سس هایی مانند کره، خامه ترش، کچاپ و پنیر در آن ممنوع هستند. هرچند مصرف چربی های سالم باعث افزایش جذب مواد مغذی سیب زمینی می شوند اما این رژیم غذایی برای کاهش وزن در کمترین زمان ممکن طراحی شده، بنابراین باید از مصرف کره، روغن های گیاهی، آجیل و دانه ها در آن خودداری شود.

چگونه رژیم کتوژنیک را شروع کنیم

در واقع این نودلها از فیبر چسبناکی به نام گلوکومانان تشکیل شدهاند، که میتوانند تا۵۰ برابر وزن خود در آب جذب شوند. افرادی که قصد کاهش وزن و لاغری را دارند به سراغ رژیم های متفاوتی می روند. داشتن یک رژیم لاغری سریع کاهش وزن به تغییرات طولانی مدت در عادات غذایی و فعالیت بدنی شما بستگی دارد. این هورمون باعث تولید هورمون دیگری به نام “کوله سیستوکینین” می شود که هورمون سیری نام دارد و باعث می شود شما در مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید.

در این متن به بررسی یکی از این رژیمها میپردازیم که شناخت بهتری در مورد راه صحیح کاهش وزن را در دست داشته باشید. پس همیشه باید مراقب سلامت خود باشید و با ترکیب یک رژیم غذایی سالم با فعالیتهای ورزشی، بهترین راه حل را برای کاهش وزن و بهبود سلامت تجویز کنید.

همانطور که تحریک عصبی فرق مغزی از راه پوست عمل میکند. آنتی اکسیدان های فراوانی مانند پلی فنول در سیب زمینی وجود دارند که به افزایش متابولیسم کمک می کنند. کندن پوست سیب زمینی باعث از دست رفتن پروتئین و مواد معدنی آن پس از پخت می گردد. در دوران بارداری خانمها به علت افزایش ترشح هورمونها تعداد حملات میگرنی و دردهای آن به طرز چشمگیری کاسته میشود، اما در بیشتر موارد پس از زایمان، سردرد دوباره برمیگردد.

رژیم لاغری سریع ران پا

خوردن سرکه پس از بعضی داروها مثل داروی ضد کرم و دفع انجماد خون و

شیره معده بسیار خوب و اثر آنها را قویتر و کاملتر

میکند. در ثانی، میزان کربوهیدرات شیر بسیار زیاد است (4-5 گرم کربوهیدرات در هر 100 میلی لیتر). از آنجا که سیب زمینی حاوی کربوهیدرات ها و منابع مغذی بسیاری می باشد ورزشکاران می توانند از آن به عنوان یک منبع انرژی فوق العاده برای تامین انرژی استفاده کند. ᠎This  post was c re᠎ated wi th t᠎he he​lp of G SA C᠎ontent  Ge nerato᠎r DEMO!

چه چیز باعث لاغری سریع میشود

رژیم غذایی بدون ورزش، احتمالاً باعث کاهش توده عضلانی در شما میشود که این موضوع میتواند سرعت متابولیسم را کاهش دهد. اگر رژیم را کنار بگذارید و به عادات قبلی بازگردید، احتمالاً وزن از دست رفته دوباره باز میگردد. پیشینه این رژیم به سال ۱۸۴۹ باز میگردد و در سال ۲۰۱۶ با انتشار کتاب تیم استیل دوباره محبوبیت خود را به دست آورد.

یک رژیم لاغری سریع و آسان

در نسخه رژیم غذایی تیم استیل فرد تنها مجاز است سیب زمینی سفید مصرف کند. آب، دمنوش های گیاهی، چای سیاه و قهوه (بدون شیر یا شکر) در رژیم سیب زمینی مجاز است. اگر غذایی را دوست ندارید، اگر برنامه شما خیلی محدود یا خسته کننده است، احتمالاً به آن پایبند نخواهید بود!

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

این رژیمها بر اساس این ایده تدوین شدهاند که اگر کربوهیدرات نخوریم، بدن ما از چربیهایی استفاده میکند. در حالی که ممکن است کاهش وزن اولیه را روی ترازو مشاهده کنید! در حالی که تمام این مواد غذایی سرشار از درشت مغذیها از جمله کربوهیدراتها و پروتئین هستند، چربی در رژیم غذایی مدیترانهای «روغن زیتون فوق بکر» است.

تحقیقات علمی متعددی وجود دارند که نشان میدهند افراد با ترکیب رژیم غذایی و ورزش وزن بیشتری از دست میدهند. این دستورات و غذاهای سالم میتوانند به افزایش وزن شما کمک کنند. خوردن و حتی خریداری این مواد ممنوع: غذاهای کنسروی، انواع نوشابه، انواع شیرینی ها و بیسکوییت های کرم دار، دونات ها و پیراشکی های سرخ شده در روغن، چیپس و پفک و…

رژیم کتوژنیک تاثیر زیادی در کاهش وزن و جلوگیری از انواع بیماری های مختلف مانند صرع، بیماری قلبی و اختلالات خواب دارد. تغییر رفتار شما در سبک زندگیتان امری حیاتی است و میتواند بیشترین تأثیر را بر تلاشهای طولانی مدت شما برای کاهش وزن داشته باشد. مدت زمان این رژیم 3 روز هستش.

شما در این رژیم نیازی ندارید کالری شماری کنید و می توانید تا زمان سیر شدن به مصرف مواد غذایی ادامه دهید. شما می توانید این رژیم را دو تا پنج روز ادامه دهید. در روز ششم شما اجازه ی مصرف 250 گرم گوشت سفید یا قرمز بدون چربی را دارید.

سیب زمینی را می توانید آب پز، کبابی یا به شکل پوره مصرف کنید ولی از سرخ کردن باید خودداری نمایید. آب کردن شکم و پهلو، درسته که میگوییم سبزیجات، غذاهای سالم و غنی از مواد مغذی هستند که باید در رژیم غذایی خود اضافه کنید ولی به یاد داشته باشید سبزیجاتی مانند سیب زمینی، سیب زمینی شیرین، کدو حلوایی و ذرت از کربوهیدرات بیشتری برخوردار هستند و احتمال چاقی را افزایش میدهند.

کاهش وزن سریع با رژیم غذایی

البته باید در نظر داشت که در این روند لاغری، توصیه شده است، از ورزشهای سنگین جهت نتیجه گیری بهتر پرهیز شود. در نتیجه در طول این رژیم از سیب زمینی به صورت سرخ شده و چیپس باید پرهیز کرد. در این رژیم به مدت سه روز در تمامی میان وعده و وعده های اصلی باید سیب زمینی پخته مصرف شود.

چه کسانی نباید رژیم کتوژنیک بگیرند

شرایط محیطی، توانایی جسمی، سابقه و نوع بیماریهای افراد، مدت زمان گرسنگی و تشنگی ثابت نیستند و نمیتوان بهطور دقیق و جامع در مورد تأثیر روزهداری بر سلامتی اظهارنظر کرد. در سخت ترین نوع رژیم سیب زمینی شما فقط مجاز هستید که از نمک به عنوان چاشنی استفاده کنید اما در نسخه های دیگر، چاشنی های بدون چربی و دیگر ادویه ها نیز مجاز است.

رژیم لاغری سریع برای افراد خیلی چاق

ورزش همچنین فواید بسیاری از جمله مقابله با کاهش توده عضلانی که با کاهش وزن اتفاق میفتد و حفظ وزن ایده آل دارد. احتمالاً حفظ این کاهش وزن دشوار خواهد بود. این دو نوع نوشیدنی چاق کننده ترین نوشیدنی ها محسوب می شوند و اجتناب از آنها به کاهش وزن کمک می کند. باید توجه داشت در نوع سختگیرانه رژیم سیب زمینی شما نمی توانید هیچ غذایی را به جز سیب زمینی مصرف کنید.

همانطور که از نامش پیداست، باید در طول آن از سیب زمینی استفاده کرد. روز دوم این امکان را به شما میدهد که در طول روز تا جایی که دوست دارید سبزیجات مصرف کنید، چه به صورت خام و چه پخته. شما اجازه دارید ۳ تا ۵ روز فقط سیب زمینی پخته بخورید.

رژیم کتوژنیک چگونه است

حدود ۱۰۰ گرم سیب زمینی پخته که ۲/۱ فنجان می شود ۹۴ کالری، ۲۱ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم پروتئین و ۲ گرم فیبر دارد. سبوس یکی از بزرگترین مواد غذایی حاوی فیبر است که نه تنها احساس سیری را ایجاد می کند، بلکه سرعت سیستم گوارش شما را نیز افزایش می دهد و به طور موثر ضایعات را از بین می برد.

رژیم لاغری سریع لیمومی

یک تکه نارگیل ۴ گرم فیبر غذایی را برای بدن فراهم میکند. استفاده کرد. سرخ کردن سیب زمینی با حرارت بالا در روغن، معمولا آسیب جدی را به بافت مفید سیب زمینی وارد میکند. اما باید توجه داشته باشید بسیاری از رژیمهای کاهش وزن سریع، ممکن است به سلامت شما آسیب برسانند. در چنین شرایطی، کاهش سریعِ فشار خون به منظور جلوگیری از پیش رویِ آسیب به اعضای حیاتی بدن انجام میگیرد.

بهتر است در این دوره ورزش های سنگین را انجام ندهید ولی می توانید از ورزش های سبک و پیاده روی استفاده کنید. به عنوان مثال تا سال ۲۰۱۵ استفاده از قطعات منیزیمی داخل کابین هواپیماهای مسافربری ممنوع بودهاست. مطالعه دیگری در سال 2018 نشان داد که رژیم غذایی لاغری سریع 8 ساعته میتواند به کاهش فشار خون در بزرگسالان با اضافه وزن شدید کمک زیادی کند.

در این مطالعه خاص، تقریباً 200 نفر مبتلا به سندرم متابولیک به مدت دو سال و نیم از یک رژیم کم چربی یا رژیم مدیترانه ای پیروی کردند. حتی پیروی از این رژیم در طولانی مدت میتواند زمینه ابتلا به خیلی از بیماریها را به همراه داشته باشد. این روغن چربی های اشباع نشده زیادی به همراه داره.

انواع رژیم های کتوژنیک

همچنین این غذاها معمولا بسیار فرآوریشده هستند. لازم به ذکر است که مقدار مصرف سیب زمینی در هر وعده و همینطور نوع پخت آن در طول رژیم نکته بسیار مهمی است. وسوسه انگیز است که به دنبال رژیم لاغری فوری باشید. رژیمهایی که در لاغری سریع موثر هستند، ممکن است نتایج فوری داشته باشند.

در تمام نسخه های این رژیم تاکید می شود شما باید به اندازه ای غذا بخورید که سیر شوید. شلیل میوهای بسیار ترد با هستهای کم عمر محسوب میشود و مثل تمام میوهها خواص ادرارآور و ملین دارد. به همین سبب ورزش وزنهبرداری بسیار مفید است. از این رو ویتامینها و مواد مغذی مفید آن از دست میرود. نشاسته مقاوم همچنین به رشد باکتری های مفید روده کمک می کند و باعث بهبود سلامت روده می شود.

این نویسنده در کتابش اذعان داشت این رژیم یکی از بهترین رژیم های غذایی است و میتواند به تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت روده کمک کند. تامین ویتامین D به اندازه کافی برای سلامت هر شخص از جمله افرادی که رژیم کتوژنیک را دنبال میکنند، اهمیت دارد. همچنین به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و کاهش وزن در افرادی که دارای اضافه وزن یا چاق هستند، کمک خواهد کرد.

خرید شیرینی کتوژنیک

رژیمهای غذایی ایمن و سالم به مقادیر زیادی ویتامین یا مکمل نیاز ندارند. این رژیم در هر هفته به دو مرحلهی 3 روز محدودیت کالری و 4 روز غذای سالم تقسیم میشود. در استخرهای شنا کلاسهایی برای کسانی که میخواهند وزن کم کنند برگزار میشود. در پایان مطالعه، 44 درصد از بیمارانی که رژیم غذایی مدیترانهای را دنبال کرده بودند، در مقایسه با 86 درصد بیمارانی که رژیم غذایی دیگری را داشتند، کاهش وزن به طور قابل توجهی بالاتر بود.

خرید مواد غذایی کتوژنیک

6- چای یا قهوه بنوشید: اگر قهوه یا چای می نوشید ایرادی ندارد، چون کافئین موجود در آن ها سوخت و ساز را 3 تا 11 درصد تقویت می کند. اگر از رژیم های غذایی مخصوص بدنسازان پیروی می کرده اید ، سطح چربی مصرفی شما افزایش و پروتئین کاهش چشمگیری خواهد داشت.

غذا های کتوژنیک

در این رژيم میزان کربوهیدرات دریافتی کاهش یافته و چربی را جایگزین آن خواهید کرد. اگر می خواهید افزایش وزن داشته باشید ، حدود 500 کالری و یا 55 گرم چربی اضافه کنید. یک رژیم غذایی لاغری سریع باید شامل غذاهایی باشد از خوردن آنها لذت خواهید برد. اسموتی سیب و بادام: ۲ عدد سیب متوسط خرد شده را با یک فنجان شیر میكس كرده، یک قاشق غذاخوری عسل برای شیرین كردن آن و ۱/۲ قاشق چای خوری دارچین به این تركیب اضافه كنید و همراه با ۹-۱۰ عدد بادام از خوردن آن لذت ببرید.

همچنین از خوردن الکل، نوشیدنیهای شیرین و شیرینیهای پر قند دوری کنید. نسخه های دیگر این رژیم کمی آسان ترند؛ مثلاً در چالش Spud Fit که یکی از انواع محبوب رژیم سیب زمینی است می توانید سیب زمینی شیرین نیز مصرف نمایید. از آنجا که این مواد غذایی چربی کمی دارند و سرشار از فیبر، ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی هستند می توانند به شما در داشتن یک رژیم کامل تر کمک کنند.

افرادی که مبتلا به بیماری های مزمن، کلیه یا مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند نباید از سیب زمینی یا محصولات حاوی آن استفاده کنند. در جوامعی که هنوز خواندن و نوشتن نمیدانستند، روزه داری اغلب پیش یا در هنگام مناسک گذار انجام میشد (به عنوان مثال سرخپوستان). تحقیقات انجام گرفته بر روی افراد کتویی نشان داده که استفاده از امگا 3 به عنوان یکی از مکملهای کتوژنیک، تاثیرات مثبتی بر روی سطح انسولین و تری گلیسیرید خون و کاهش التهابات دارد.

به گفته برخی پژوهشگران، گرچه روزه در ماه رمضان برای افرادی که از سلامتی جسمانی برخوردارند بیخطر است ولی کسانی به بیماریهای گوناگون دچار هستند باید با پزشک خود مشورت کنند و از توصیههای علمی در این زمینه پیروی نمایند. البته در صورت احساس نیاز، میتوانید با پزشک خود یا یک متخصص تغذیه مشورت کنید. نیاز انسان به خوراک یکی از احتیاجات طبیعی یا فیزیولوژیک است که مهمترین عامل بقای زندگی و طول عمر میباشد.

رژیم لاغری سریع با گوجه فرنگی

رژیم سیب زمینی از جمله رژیمهای کاهش وزنی محسوب میشود که برای بازه زمانی خاصی باید آن را پیش گرفت. با اضافه کردن باکتری، شیر تخمیر شده و ماست تهیه میشود. اما برای مزایای بلندمدت باید ورزش کردن را با یک برنامه رژیم غذایی لاغری سریع ترکیب کنید. در ادامه با این رژیم و مزایای آن بیشتر آشنا می شوید.

در یک لیتر شیر مقدار ۲۸۰ میلیگرم از این مواد وجود دارد و مقدار ویتامین ب2 (B2) آن ۶۰ میلیگرم که در یک لیتر شیر هم در واقع همین مقدار از این مواد وجود دارد. یکی از رژیم هایی که میتواند در مدت زمان کوتاهی به کاهش وزن بیانجامد رژیم سیب زمینی است.

برنامه رژیم لاغری سریع و موثر

با زومیت همراه باشید تا برنامهی وعده غذایی کتو به مدت یک هفته را بررسی کنیم. کاهش وزن موفقیت آمیز مستلزم تعهد طولانی مدت به ایجاد تغییرات سالم در سبک زندگی است. آفت کشهایی مانند گلایفوسیتها باعث ایجاد طیف وسیعی از آسیبها در بدن میشوند اما به افزایش وزن نیز کمک میکنند.

رژیم کتوژنیک برای افراد دیابتی

در میان زاویههای °۱۰ و °۲۰ درجه جنوبی، ۳۷ گونه جاندار کیسهدار زندگی میکنند؛ تا ۵ درجه بالاتر از این نوار نیز ۲۹ گونه و تا ۵ درجه پایینتر ۲۸ گونه یافت میشوند. بسیاری گونههای کیسهدار در استرالیا زیر برنامههای بازیابی گذاشته شدهاند و از آن هنگام جمعیتشان بالا رفتهاست. پیش از کباب کردن سیب زمینی آن را در آب خیس کنید.

برنامه کامل رژیم کتوژنیک

از طرفی دیگر میزان چربی که از سرخ کردن سیب زمینی به بدن میرسد، میتواند دلیلی بر ایجاد شدن بافت چربی در ناحیه شکم و پهلوها شود. در ابتدای رژيم کتوژنیک من به شدت نگران بودم که به دلیل میزان پروتئین دریافتی بسیار کم ، تمام حجم عضلاتی که به دست آورده بودم را از دست بدهم. گوشت قرمز نیز نقش بسیار کمی در این رژیم لاغری سریع دارد.

همچنین مصرف مقادیر کمی از ادویهها، گیاهان معطر و چاشنی های بدون چربی مجاز می باشد. افراد از یک رژیم غذایی کم چرب با کالری محدود، یک رژیم مدیترانهای با کالری محدود یا یک رژیم کم کربوهیدرات بدون محدودیت پیروی کردند. در واقع در هر وعده این رژیم کاهش وزن فرد میتواند یک پیمانه ماست کم چرب مصرف کند. در این رژیم برنامه زمانی مشخص غذایی برای وعده های آن وجود ندارد.

طرفداران این رژیم اعتقاد دارند با استفاده از آن می توانند هر هفته حدود ۵۰۰ گرم وزن کم کنند. داروهای معمول را می توانید طبق دستور پزشک استفاده کنید اما باید از مصرف مکملهای غذایی تجویز نشده خودداری نمایید. ممکن است این عدد کم به نظر برسد، اما برای هر دهه معادل ۵ تا ۹ کیلوگرم اضافه وزن و چاق شدن است.

گروهی که از رژیم غذایی مدیترانهای پیروی میکردند، میانگین کاهش وزن 4.4 کیلوگرم در طول یک سال را تجربه کرده بودند. حتما لازم نیست سیب زمینی ارگانیک استفاده کنید اما افرادی که می خواهند کمتر در معرض آفت کش ها و کودهای شیمیایی قرار گیرند می توانند به سراغ سیب زمینی ارگانیک بروند.

رژیم کتوژنیک چیست و چه عوارضی دارد

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد 7 روشی که می‌توانید با استفاده از رژیم کتوژنیک در شیردهی خلاقیت خود را افزایش دهید. 1402 – این ویدئو را تماشا کن – لطفا به بازدید از وب سایت ما.