رژیم غذایی فست فود با رژیم غذایی عالی


قبل از انجام هر نوع چاقی ، توصیه می شود با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. اول ، ما باید علت چاقی را بدانیم و سپس با تحقیقات خوب به دنبال رژیم غذایی با کیفیت خوب باشیم. از این میان ، ما چاقی یک هفته ای را برای شما عزیزان به ارمغان می آوریم. امیدواریم با استفاده از این رژیم غذایی چربی سریع ، بتوانید تقریباً چند کیلو در هفته افزایش دهید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز دارید. بهتر است به راحتی روی زانو نیفتید و تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم غذایی یکی از مهمترین مزایای سلامتی است. برای افزایش وزن ، بهتر است در طول روز کالری بیشتری بخورید تا میزان کالری که بدن شما هر روز می سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر پوند وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما نیز روزانه به مقدار زیادی چربی نیاز دارد ، بنابراین خوردن چربی برای افزایش وزن مفید است. همچنین بهتر است عادت های غذایی را 3 بار در روز به جای خوردن وعده های غذایی کوچک 5 تا 6 بار در روز فراموش کنید. با مرور رژیم غذایی سریع در طول هفت روز ، تا انتها با ما همراه باشید.

برنامه کاهش وزن سریع در عرض هفت روز

در این مقاله ، ما رژیم غذایی و رژیم غذایی هفت روزه کامل را برای شما به ارمغان می آوریم. امیدواریم این دستور العمل برای شما آسان باشد و با استفاده از آن به راحتی چند پوند وزن دریافت کنید.

رژیم غذایی فست فود

روز اول

در اولین روز رژیم چربی سریع ، بهتر است نصف فنجان بلغور جو دوسر خام را برای صبحانه با یک لیوان شیر ، نصف فنجان بلوبری خشک یا کشمش ، یک قاشق غذاخوری روغن دانه کتان و کمی دارچین بخورید. ، شیر تغلیظ شده شیرین ، میوه بزرگ ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، موزارلا و ناهار ، 2 فنجان کامل سالاد تخم مرغ شیرین ، 2 نان پیتا و موز بخورید. برای میان وعده عصر ، سرویس ماست کم چرب ، سرویس پنیر خانگی کم چرب ، سرویس کامل بلوبری مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری آرد گندم سبوس دار و یک قاشق عسل ، و 20 شام ماهی قزل آلا ، یک سیب زمینی بزرگ ، یک وعده لوبیا و یک فنجان شیر نمک در آخرین وعده غذایی که بعد از شام خورده می شود ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، یک بستنی و نصف قاشق عسل و بیشتر ترکیب شود.

رژیم چاقی برای افراد لاغر سریع

روز دوم

در روز دوم رژیم غذایی فست فود برای صبحانه 4 کیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، پنیر بستنی کامل و یک فنجان تازه و شیرین ، و ساندویچ نان بادام زمینی با موز و عسل ، موز کامل و دو عدد یک لیوان کامل شیر کامل بنوشید. برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان شیر نمک بخورید. حالا ، برای یک میان وعده دوم ، یک لیوان شیر ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر نوع میوه ای باشد ، و دو قاشق دانه کتان را ترکیب کرده و میل کنید. در وعده شام ​​، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و همه سبزیجات پخته شده بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

برخی را رز کنید

برنامه افزایش وزن صبح روز سوم ، برای صبحانه ، 2 عدد کلوچه گندم یا جو با پودینگ و برای میان وعده ها ، یک لیوان شیر با دو میوه بزرگ بخورید. برای ناهار ، می توانید یک ساندویچ پنیر با گلابی بخورید. می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو تکه نان گندم کامل ، حدود 150 گرم ماهی تن ، پنیر چدار ، سس مایونز ترش با کاهو یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده سریع ، در عصر می توانید یک لیوان شیر با دو میوه بزرگ بخورید و برای شام می توانید یک کاسه سوپ میل کنید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر و 3 میوه بزرگ خوب است.

رژیم غذایی فست فود

روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز افزایش سریع وزن ، املت سبزیجات شامل 2 تخم مرغ با نصف فنجان بدون چربی و نصف فنجان سبزیجات با دو تکه نان سبوس دار و یک لیوان شیر بدون چربی و Ci. پرتقال و یک تن ماهی ، 2 فنجان برنج قهوه ای ، مقداری سوپ و گوجه فرنگی برای میان وعده. ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب را با یک دسته انگور قرمز برای ناهار سرو کنید. برای یک میان وعده ، یک لیوان شیر پرچرب با دو میوه منجمد کامل ، برای شام ، 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان برنج که همه با لوبیا مخلوط شده اند ، و بعد از شام مخلوطی از پودر پروتئین پودر شده با شیر.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان پر از زغال اخته یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ برای ناهار ، یک ساندویچ همبرگر و پنیر ، یک لیوان شیر کامل برای میان وعده. با دو میوه بزرگ برای شام ، یک همبرگر با یک لیوان شیر نمک دار و برای سبک دیر وقت ، پروتئین با مقدار زیادی میوه سرو کنید.

پروتئین موجود در غذاهای چرب سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک گندم ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، با یک بلوبری کامل تازه ، برای میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک وعده کامل جو ، یک لیوان شیر با موز و دارچین ، برای ناهار 2. فنجان ماکارونی با دو سس سوپ ، 150 گرم سینه مرغ و مقداری سالاد اسفناج ، برای یک میان وعده فنجان ماهی با نصف فنجان ماهی تن با سیب بزرگ و 150 گرم مرغ شیر ، 2 وعده سبزیجات پخته با یک سیب زمینی بزرگ و در پایان شب می توانید پروتئین تکان دهنده بخورید.

روز هفتم و آخرین روز فست فود

برای صبحانه ، دو تخم مرغ ، سوپ ، فلفل دلمه ای ، پنیر موزارلا با 4 تورتیلا گندم و یک دسته بزرگ انگور ، برای یک میان وعده با دو فنجان جو با 2 لیوان شیر کم چرب ، دارچین و قسمت دوم کشمش ترکیب کنید. ، برای ناهار 2 قرص با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه بستنی ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات پخته ، یک لیوان شیر کم نمک ، ساندویچ 3 کره بادام زمینی با موز برای میان وعده و یک سوپ لوبیا کامل بخورید ، 150 عدد گرم تن ماهی برای شام ، خدمات ماکارونی ، یک فنجان سوپ ، کلم بروکلی گرم ، شیر شور ، و تکان دادن پروتئین بعد از شام.

منبع: آرگا

برچسب ها:
چاقی

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *