5 نکته ساده اما م Healthثر برای سلامت روان


از طریق خاطرات امور روانی HUM در سپتامبر 2021 ، ما به راحتی نکات زیر را برای سلامت روان برای ارتقاء تاب آوری و مراقبت از خود سالم به اشتراک می گذاریم.

غمگین؟ افسرده؟ خسته ای؟ تو تنها نیستی. زندگی ما بسیار شلوغ است و می تواند برای ما چالش بزرگی باشد که متوقف شویم و اطمینان حاصل کنیم که رفاه روحی و احساسی خود را در اولویت قرار می دهیم. گفته می شود ، سلامت روان مستلزم مراقبت و توجه بهتری است. خوشبختانه ، جمع آوری مقدار کمی موفقیت در رفاه روزانه شما از آنچه تصور می کنید ساده تر است.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان که ما (و علم!) پشت سر گذاشته ایم را بیابید.

5 نکته موثر در زمینه سلامت روان

در اینجا نگاهی داریم به برخی از روش های ما برای مراقبت از سلامت روان.

1. روز خود را با مدیتیشن فردا آغاز کنید

اگر روز خود را با جستجوی تلفن ، نوشیدن قهوه و شتاب در شروع کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در روال عادی خود تجدید نظر کنید.

یکی دیگر از روشهای بدون نگرانی ، این است که صبح خود را با یک مدیتیشن ساده آغاز کنید. شروع را کوچک انجام دهید ، 5 تا 10 دقیقه بگویید ، یک محصول فروتن برداشت کنید و مدیتیشن کنید. به جای تمرکز روی رویدادهای منفی ، برای کنار آمدن با هر مشکلی کار عملی را انجام دهید. می توانید مدیتیشن غیر کلامی انجام دهید ، راهنمای برنامه مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، یا فقط هدفی را تعیین کنید تا راهنمای روز شما باشد. (امید: صبح و ایمیل شما می تواند منتظر بماند!)

2. برو صحبت کن

صبح ، هنگام ناهار یا بعد از کار ، با پیاده روی با دوست یا تماس با آنها هنگام ورود ، وقت خود را برای ورزش و فعالیتهای مناسب اختصاص دهید. وقت خارج از منزل (با تشکر از شما ، طبیعت!) بلکه دوز سالم ارتباط شخصی ، سرگرمی و پشتیبانی.

3. استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! خستگی یک مسئله واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک کار عادی در نظر گرفته شده است. این که آیا شما فقط یک استراحت کوتاه برای بقیه حرفه خود دارید یا از یک سالن ورزش بوکس مانند تکنیک Pomodoro استفاده می کنید ، در عین حال بهره وری و کنترل خود را افزایش می دهید. استرس ، استراحت برای تمرین و مراقبت از خود هنگام کار بسیار مهم است.

همچنین برای ارتقاء بقیه عمر کاری خود ، حتماً از فصل تعطیلات در صورت داشتن شرایط استفاده کنید و به خودتان اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز از سلامت روان بپردازید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به ظاهر با کیفیت بالا کمک می کند ، که هم در داخل و هم خارج از ساعت به نفع شما خواهد بود. (بله ، حتی اگر بماند.)

۴- مراقبت خود را نشان دهید

استراتژی مهم دیگر برای سلامت روان این است که زمان کافی را برای تأمل و سکوت اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که “من” کافی برای آرامش و پاسخگویی به نیازهای شغلی ، روابط و مسئولیت های خود را دارید.

تا یک مایل دورتر ، ممکن است بخواهید رویکرد انتشار خودیاری را در پیش بگیرید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود – چه خوب و چه بد – به شما این امکان را می دهد که در جریان باشید ، با خود صادق باشید و وضعیت سلامتی و مکان های خود را برای بهبود در طول زمان پیگیری کنید.

5. مدیریت استرس با Adaptogens

علاوه بر عادات روزانه شما ، غذایی که می خورید تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما دارد که نباید از آن غافل شوید. پس از همه ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل هایی برای کنترل استرس تقویت کنید ، که شامل سازگار با عوامل شیمیایی مانند ashwagandha و Rhodiola rosea است. سازگارها به ذهن و بدن شما کمک می کند تا با استرس در سراسر بدن قوی شوند (فیزیکی ، احساسی ، محیطی و غیره).

HUM ابزارهای اصلی سازگاری را برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (نوعی طعم ترش از چای ashwagandha) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

خط پایین

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر موارد دلخواه) ، می توانید با استرس ، خستگی و موارد دیگر مقابله کنید. همچنین ، مهم است که اهمیت عادت مراقبت از خود را بشناسید-زیرا به هر حال ، ذهن شما مهم است.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *