آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


قرص های فلزی براق ، ترک خورده و کمی شیرین هستند.

آنها برای پخت و پز کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در فروشگاه خانه خود بیابید (اگرچه در تابستان و پاییز عالی هستند!). اما آیا قرص آهن برای شما مناسب است؟ اوه آره!

بیایید برخی از فواید سلامتی فلفل آهن و نحوه پخت آن را در دستور العمل های خوشمزه و کم کربوهیدرات بررسی کنیم.

قرص های زنگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند

قرص های آهن و زرد قرمز و زرد روی سینی فر

فلفل بزرگ و کامل آهن حاوی 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات است که احتمالاً برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند خبر خوبی است.

بنابراین ، آیا قرص آهن باعث کاهش وزن می شود؟ در همه موارد… نه!

بهتر است در رژیم غذایی خود به دنبال مجرمان دیگر باشید.

هرگونه غذای اضافی می تواند باعث چاقی شود ، اما وجود غذای بالای فلفل سوم در زیستگاه به ندرت اتفاق می افتد (129 کیلو کالری) که در وعده چیپس سیب زمینی وجود دارد.

و وقتی نوبت به خوردن غذاهای شور مانند چیپس می رسد ، می توان بیش از یک وعده غذا خورد.

فلفل آهن سرشار از مواد مغذی است

اشتباه نکنید – فلفل دلمه ای ممکن است کالری کمی داشته باشد ، اما سرشار از مواد مغذی است.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین ، فلفل دلمه ای سالم چه رنگی است؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD در Savor Nutrition ، “در مورد مواد مغذی ، رنگ چربی های شما تفاوت ایجاد می کند.”

فلفل سبز قبل از رسیدن و قرمز شدن برداشت می شود. فلفل سبز در حال حاضر 150 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را دارد.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیازهای روزانه توصیه شده شما را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر شنا کنیم:

  • دوز توصیه شده ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • هر نوع آهن بزرگ حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است. برای زنان ، 171 RD RDA و برای مردان ، 142 is است.

ترامپ می گوید: فلفل قرمز ، زرد و نارنجی از نظر لیکوپن و کاروتنوئید بیشتر از فلفل سبز است.

کاروتنوئیدها گیاهانی شبیه آنتی اکسیدان هستند و می توانند از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداسیون محافظت کنند.

قرص بل منبع خوبی از فیبر است

فلفل قرمز تازه روی تخته چوبی

قرص آهن در مقایسه با تعداد کالری که به رژیم غذایی شما اضافه می کنند ، حاوی مقدار مناسب فیبر است.

خوردن یک فلفل بزرگ 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب 14 و 9 درصد مقدار توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن فیبر کافی به ویژه برای کاهش وزن و رفاه اهمیت دارد زیرا به شما کمک می کند تا مدت طولانی تری احساس سیری کنید و با جلوگیری از یبوست شما را منظم نگه می دارد.

قرص بل ساده و آسان است

چرا فلفل سیاه را بر بقیه ترجیح می دهیم؟

ترامپ توضیح می دهد: “اگر بخواهید از فلفل تند اجتناب کنید ، فلفل دلمه ای نرم و خوب است. برای کسانی که معده درد دارند ، فلفل آهن جایگزین بهتری برای عطرها است که می تواند بیماری را بدتر کند. ”

برخلاف فلفل ها ، فلفل ها فاقد کپسایسین هستند که به فلفل ها طراوت می بخشد.

3 روش آسان برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل شامل

حال این س ،ال که “آیا قرص آهن برای شما مناسب است؟” پاسخ داد ، بیایید در مورد نحوه طبخ با آنها بحث کنیم.

بدون شک ، می توانید از یک تکه دانه فلفل تازه و برش های برش خورده غذا لذت ببرید ، اما چرا خلاقیت بیشتری از آشپزخانه بیرون نیاورید؟

1. فلفل یا فلفل آسیاب شده

قرص های آهن قوی ممکن است راه خوبی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده باشد. فلفل دلمه ای با پر کردن گوشت ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر مواد پخته شده تهیه می شود.

البته می توانید همین مواد را روی آهن تنظیم شده و پخت مجدد بارگذاری کنید.

باهوش باشید – این همه چیز در مورد چگونگی تمیز کردن آهن شما است. سایر دستور العمل های الهام بخش:

2. فلفل فلزی بو داده یا کبابی

شکر را در فلفل دلمه ای کارامل کنید تا طعم بیشتری در سبزیجات خود به دست آورید. شما می توانید این را در کوره (سیگار کشیدن) یا در فر (نمودار) بدست آورید.

  • برای تمیز کردن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، روی آن را با اسپری آشپزی بپوشانید و مستقیماً روی تابه گریل به مدت 5 تا 10 دقیقه قرار دهید.
  • یک تکه فلفل را چرب کنید ، آن را به قطعات بریزید ، آن را در یک قالب نچسب قرار دهید ، زمان دهید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

از آن لذت ببرید ، یا از فلفل فلزی پخته به عنوان عنصر در غذای دیگری مانند:

3. قرص آهن سرخ کنید

بیایید با آن روبرو شویم – فلفل فلفل برای تهیه هر غذای گوشتی و سبزیجات که خوشمزه است و خوشمزه تر می شود ، ضروری است.

سبزی قرمز ، زرد یا نارنجی را به دریای سبزیجات دیگر اضافه کرده و قهوه ای کنید.

سیب زمینی سرخ کرده یک میان وعده ساده و سالم برای شام است:

به دنبال اطلاعات بیشتر تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com سر بزنید و نحوه تغذیه سالم را با کمک دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *