غذای اینترنتی | متخصص تغذیه و تغذیه


غذای اینترنتی گفته می شود که با ارسال اطلاعات و مشخصات خاص به بهترین متخصص تغذیه ، غذا به صورت آنلاین پذیرفته می شود. این را بصورت آنلاین یا حضوری بخورید مغذی آنچه دریافت می کنید شامل وعده های غذایی و میان وعده های عالی بر اساس اطلاعاتی است که به مهمان غذا می دهید.

یک رژیم غذایی مناسب باید به حفظ و بهبود سلامت کلی بدن کمک کند و شامل تمام مواد مغذی ، آب ، اسیدهای آمینه ، روغن های ضروری ، ویتامین ها و موارد دیگر باشد. در برخی موارد ، بسته به نوع بیماری ، فرد باید از رژیم غذایی خاصی به نام رژیم درمانی پیروی کند.

هدف از خوردن آنلاین چیست؟

با افزایش استرس زندگی ، افراد معمولاً زمان کافی برای مراجعه شخصی به رژیم غذایی سالم را ندارند ، بنابراین پزشک برنامه رژیم غذایی را به صورت آنلاین تهیه می کند. به این ترتیب ، فرد به وب سایت پزشک مورد نیاز مراجعه می کند ، فرم آنلاین مربوط به غذا را پر می کند و پس از چند روز ، متخصص تغذیه آنها را بررسی می کند و برنامه رژیم غذایی مناسب را برای مرد ارسال می کند.

توجه داشته باشید که توصیه های تغذیه ای نیز در رژیم غذایی اینترنتی با شما همراه است و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید آن را با وی در میان بگذارید.

تفاوت بین غذا خوردن آنلاین و بودن چیست؟

برخی تصور می کنند که ممکن است این دو غذا متفاوت باشند ، اما اینطور نیست و تفاوت این است که شما فقط با رژیم غذایی معمولی به مطب پزشک مراجعه می کنید و س questionsالات مناسب را شخصاً می پرسید ، اما در غذا آنلاین سوالات و اطلاعات نوشته می شود.

از غذاهای ناسالم پیروی نکنید:

برخی از افراد سعی می کنند با حذف برخی از غذاها از رژیم غذایی خود ، وزن خود را کاهش دهند ، این به هیچ وجه درست نیست زیرا همه افراد اطلاعات کافی در مورد غذا ندارند ، بنابراین ممکن است خوردن غذاهای ناسالم به بدن شما آسیب برساند. دفع کردن غذا توسط یکی تغذیه ی خوب برخی از غذاها را در حد اعتدال بخورید و وزن خود را کاهش دهید.

غذای اینترنتی

درباره غذا خوردن آنلاین بیشتر بخوانید

غذای سالم چیست؟

رژیم غذایی سالم به معنای محدود شدن ، کاهش وزن در سطح نامناسب یا محروم کردن خود از غذای مورد نظر نیست. بلکه به معنای احساس بهتر ، دریافت انرژی بیشتر ، بهبود سلامتی و بهبود روحیه است.

دریافت غذای سالم کار سختی نیست. اگر در مورد غذا و دستور غذا گیج شده اید ، تنها نیستید. در اینجا ، دکتر تغذیه دکتر شادنوش اطلاعات مفصلی در مورد غذاهای سالم و مغذی به شما می دهد.

واقعیت این است که در حالی که برخی غذاها یا برخی مواد مغذی تأثیر مفیدی بر وضعیت انسان دارند ، رژیم غذایی کلی شما مهم است. رکن اصلی رژیم غذایی سالم جایگزینی غذاهای فرآوری شده با غذاهای اصلی است. غذای اطراف غذای ساخته شده در طبیعت می تواند تفاوت زیادی در تفکر ، ظاهر و احساسات شما ایجاد کند.

با این دستورالعمل های ساده می توانید غذاهای خوشمزه ، مغذی و متنوعی تهیه کنید که برای بدن و ذهن شما مفید است.

منابع غذای سالم

نیازی نیست برخی از آثار را از رژیم غذایی خود حذف کنید ، بلکه می توانید سالم ترین گزینه ها را از هر سیستمی انتخاب کنید.

  • پروتئین- این انرژی را برای بلند شدن و کار و مدیریت پروژه های تحقیقاتی و فعالیت های مرتبط با محیط زیست به شما می دهد. مصرف زیاد پروتئین می تواند برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی خطرناک باشد. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از ما به پروتئین با کیفیت بالا احتیاج داریم ، به ویژه با افزایش سن.
  • ممکن است- همه چربی ها یکسان نیستند. همانطور که چربی بد می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری ها را افزایش دهد ، چربی های خوب از مغز و قلب شما مراقبت می کنند. چربی هایی مانند امگا 3 برای سلامت جسمی و روحی مهم هستند.
  • فیبر- خوردن رژیم غذایی سرشار از فیبر می تواند به کاهش خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک کند. فیبر همچنین می تواند پوست را بهبود بخشد و به کاهش وزن کمک کند.
  • کلسیم- مصرف ناکافی کلسیم با اضطراب ، افسردگی و مشکلات خواب ارتباط دارد. صرف نظر از جنسیت و سن ، خوردن رژیم غذایی سرشار از کلسیم و دریافت منیزیم ، ویتامین D و پتاسیم کافی برای کمک به عملکرد کلسیم ضروری است.
  • کربوهیدرات- کربوهیدراتها منبع اصلی انرژی هستند. اما بیشتر آن باید از کربوهیدراتهای پیچیده تصفیه نشده (سبزیجات ، غلات و میوه ها) به جای شکر و کربوهیدراتهای فرآوری شده حاصل شود. نگهداری نان سفید ، نان خمیر ترش ، نشاسته و شکر می تواند از جهش قند خون ، نوسانات خلقی و انرژی و تشکیل چربی به ویژه در اطراف کمر جلوگیری کند.

غذای اینترنتی

غذای سالم را درمان کنید.

بهترین موفقیت این است که هر از گاهی تغییرات کوچکی ایجاد کنید. حفظ هدف در سطح ذهن می تواند به شما در دستیابی به نتایج بلند مدت زمانی که بدن شما احساس می کند از غذاهای مورد علاقه شما محروم است ، کمک کند.

تصور کنید که با انجام اقدامات کوچک و کنترل شده ، مانند افزودن سالاد به رژیم غذایی خود یکبار در روز ، رژیم غذایی سالم تری داشته باشید. هنگامی که این تغییرات جزئی عادی شد ، می توانید گزینه های سالم تری را اضافه کنید.

خود را برای موفقیت آماده کنید.

همه چیز را به راحتی ذخیره کنید تا برای موفقیت آماده شوید. رژیم غذایی سالم نباید پیچیده باشد. به جای نگرانی در مورد کالری ، به مواردی مانند رنگ ، تنوع و طراوت فکر کنید. به فکر اجتناب از غذاهای فرآوری شده و انتخاب غذاهای جدید باشید.

غذای خود را آماده کنید. تغییرات متناسب با رژیم غذایی خود را اعمال کنید. برای تعیین میزان قند یا چربی ناسالم در غذاهای فرآوری شده ، برچسب مواد غذایی را بخوانید. روی احساسی که بعد از غذا دارید تمرکز کنید و سعی کنید با انتخاب گزینه های تغذیه سالم در آب بمانید.

متوسط: در همه غذاهای سالم مهم است

تعادل در غذا به معنای خوردن بر اساس نیاز بدن است. برای اکثر ما ، تعادل به معنای خوردن کمتر از نیاز بدن است. اما این بدان معنا نیست که غذاهای مورد علاقه را حذف کنید. خوردن غذای مورد علاقه خود از یک وعده به غذای دیگر هر چند وقت یکبار مجاز است ، به شرطی که غذایی که می خورید در غذاهای دیگر رعایت شود.

به کاهش وعده ها فکر کنید. کمی قبل از سیر شدن غذا را متوقف کنید ، زیرا مغز برای ارسال کامل پیام به زمان نیاز دارد. در صورت امکان با دیگران غذا بخورید. غذا خوردن به تنهایی ، به ویژه در مقابل تلویزیون یا کامپیوتر ، می تواند منجر به پرخوری شود. میان وعده ها را در خانه محدود کنید. به جای خرید تنقلات و تهیه آنها در خانه ، گزینه های سالم را انتخاب کنید و هر زمان که می خواهید به خودتان پاداش بدهید ، بیرون بروید و غذای مورد علاقه خود را از بیرون خریداری کنید.

ما همیشه غذای کافی نداریم. گاهی اوقات برای کاهش استرس یا کنترل احساساتی مانند غم ، تنهایی یا ناراحتی غذا می خوریم. با یادگیری راه های سالم برای کنترل استرس و احساسات ، می توانیم غذایی را که می خوریم کنترل کنیم.

از خوردن شام خودداری کنید. شام را زود بخورید و 14 تا 16 ساعت تا سحر چیزی نخورید. تحقیقات نشان می دهد غذا خوردن تنها زمانی که بیش از حد کار می کنید به سیستم گوارش زمان بیشتری برای استراحت می دهد و به حفظ تعادل وزن کمک می کند.

میوه ها و سبزیجات کم کالری و سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و فیبر هستند. حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز بخورید.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *