چگونه یک غذای متفکر بخوریم


ممکن است در مورد فواید رژیم غذایی سالم چیزی شنیده باشید ، اما شاید از خود پرسیده باشید که رژیم غذایی سالم چگونه کار می کند.

گروه تغذیه معقول اخیراً سلامت ، سلامتی و تغذیه را در دست گرفته اند. با توجه به موفقیت اعضای ما پس از استفاده از رژیم غذایی معقول ، من اینجا هستم تا بگویم دلیل خوبی هم دارد!

اگر به دنبال یادگیری نحوه اجرای یک رژیم معقول و عینی و پایدار هستید ، در مکان مناسب هستید.

چرا اهمیت اختلالات خوردن

هنگامی که از خوردن خوب احساس می کنید ، ممکن است به این فکر کنید که غذا را آهسته می جوید یا قبل از غذا فکر می کنید.

اگر بخواهید ممکن است مشابه به نظر برسد ، اما آنچه را که واقعاً در نظر گرفته شده است در نظر نمی گیرد.

هدف از رژیم متعادل این است که شما را در تناسب اندام و عادات غذایی خود راهنمایی کند تا بتوانید بر اساس نیازهای بدن خود ، آنچه که دوست دارید و تعادل متعادل بین این دو انتخاب کنید.

خوردن هوشمند یعنی تمرکز بر مهارت های خود در زمان غذا. این یک روش خوردن در حال حاضر است ، فکر کردن در مورد ایجاد روش صحیح غذا خوردن.

وقتی برای اولین بار در مورد رژیم غذایی معقول شنیدید ، ممکن است کمی سر و صدا ایجاد کند. من برخی از مشتریان جدید را پیدا کردم که از من درخواست چیزی می کردند ، “آیا او هوشمند غذا می خورد؟ در حقیقت تغییر ایجاد کند؟ “من قول می دهم که انجام می دهد.

تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی متعادل می تواند به بسیاری از اختلالات خوردن کمک کند. به عنوان مثال ، می تواند به مقابله با عادات غذایی ناسالم کمک کند و به افراد در رسیدن به اهداف مرتبط با وزن کمک کند (1).

چگونه در 10 روش غذای سالم پیدا کنیم

به خواندن ادامه دهید تا 10 راه برتر برای شروع عاقلانه خوردن را امروز بیاموزید.

1. خوردن ناخودآگاه

این بدان معناست که بدون سیم ، بدون تلویزیون ، بدون کامپیوتر و بدون کارکرد. بسیار خارجی به نظر می رسد ، درست است؟ تغذیه همان رژیم های معمولی است. بخشی از فرهنگ ماست!

وقتی همه سر و صدا و همه سر و صداهایی را که بخشی از رژیم غذایی شده است حذف کنیم ، ما واقعاً فقط غذا می خوریم. این به شما این امکان را می دهد که هنگام تغذیه بیشتر متفکر باشید.

2. سر میز غذا بخورید

بیشتر کجا غذا می خورید؟ آیا متوجه شده اید که چگونه این امر بر انتخاب غذای شما تأثیر می گذارد؟ جایی که می خورید می تواند بر نحوه غذا خوردن ، نحوه سیر شدن بعدا و هضم شما تأثیر بگذارد.

سعی کنید بیشتر غذا و میان وعده های خود را روی میز بخورید و توجه داشته باشید که چگونه می توانید از وعده غذایی خود لذت ببرید و بدن خود را تحت تاثیر قرار دهید و تأثیر آن بر عادات غذایی شما.

3. به آرامی

هرچه سریعتر کاری را انجام دهیم ، موثرتر است ، درست است؟ خوب ، این در مورد غذا خوردن نیست.

وقتی سریع غذا می خوریم ، فکر کردن غیرممکن است.

هنگامی که با دقت غذا می خورید ، مهم است که رژیم خود را کند کنید. بین نیش ها استراحت کنید یا یک نفس عمیق بکشید ، سپس قبل از خوردن لقمه بعدی بطور کامل بجوید و قورت دهید. رژیم غذایی شما نه تنها به فعال بودن شما کمک می کند ، بلکه به شما در داشتن سلامتی و یبوست بهتر نیز کمک می کند.

4- تنفس را فراموش نکنید

نفس کشیدن را متوقف کنید!

این یکی از توصیه های مورد علاقه من برای ارائه به مشتریان است. اگر فقط 30 ثانیه قبل از شروع غذا مکث کنید تا نفس عمیق بکشید ، واقعاً می توانید تمرکز خود را بهبود ببخشید.

تنفس عمیق همچنین می تواند سیستم عصبی پاراسمپاتیک را فعال کند تا بدن شما از آرامش شما مطلع شود. نیازی نیست نگران بلند شدن از طریق غذا باشید.

این برنامه ساده می تواند به شما کمک کند تا هنگام غذا خوردن فعال بمانید ، که به شما کمک می کند آنچه را که می خورید ، چرا غذا می خورید ، علائم گرسنگی شما چیست و ذهن خود را برای لذت بردن از غذایی که می خورید ، برنامه ریزی کنید.
افزودنی
این فقط می تواند اندکی بینش شما درباره عادات غذایی شما را نشان دهد و به شما کمک کند تا به آنچه برای شما و بدنتان بهتر است راهنمایی کنید.

5. در مورد غذا خوردن هنگام غذا خوردن فکر کنید

ساده به نظر می رسد ، درست است؟ با این حال معمول نیست.

وقتی به این فکر می کنیم که بعداً در روز چه کار کنیم ، در وعده غذایی بعدی خود چه بخوریم و مکالمات استرس زایی که در همان روز داشتیم ، هیچ شانسی برای حواس پرتی ما وجود نخواهد داشت.

قبل از اینکه بدانید غذا از بین رفته است و شما به سختی آن را چشیده اید!

یک لحظه به چشیدن غذای خود اختصاص دهید. مزه اش چطور است؟ چه شکلی است؟ چه چیزی را درباره آن دوست داری؟ در صورت خوردن این غذا چه چیزی را می توانید تغییر دهید؟

تفکر دقیق در مورد رژیم غذایی به شما این امکان را می دهد که هوشمندتر کار کنید.

6. غذای خود را آماده کنید

حالا من فکر نمی کنم شما باید فقط غذایی را که در خانه تهیه می کنید بخورید ، این درست نیست. چه کسی غذای خوشمزه را دوست ندارد؟

اما آنچه من می گویم این است که شما تا جایی که می توانید غذایتان را آماده کنید. وقتی وقت خود را برای پخت و پز ، خرد کردن ، طعم دادن ، بوییدن و مشاهده غذای جمع آوری شده خود تلف می کنید ، واقعاً مجبور به فکر می شوید. شما را در حالت اشتها قرار می دهد.

ذهن آگاهی همه چیز درباره بودن است. درباره علم و قصد است. آشپزی یک روش شگفت انگیز برای این کار است!

7. با علائم گرسنگی و قناعت هماهنگ شوید

ما زیاد در این مورد صحبت می کنیم زیرا مهم است. برای پردازش رژیم متعادل ، باید به بدن خود گوش دهیم.

یک لحظه وقت بگذارید و قبل از غذا مکث کنید ، چقدر احساس گرسنگی می کنید؟ و آیا بعد از غذا خوردن احساس سیری می کنید؟

نادیده گرفتن گرسنگی و رضایت یکی از رایج ترین روش های غذا خوردن بدون فکر است. این به طور کلی زمانی اتفاق می افتد که ما طبق برنامه غذا بخوریم یا اندازه وعده غذایی را به دلیل غذا ، سم زدایی یا تمیز کردن محدود کنیم.

گوش دادن به گرسنگی و سلامتی به شما این امکان را می دهد که در مورد اندازه وعده غذایی خود بیشتر بیندیشید و سلامت و اشتهای خود را در پایان وعده غذایی افزایش دهید.

8. با دلیل خوردن مشارکت کنید

وقتی درست غذا نمی خوریم ، می توانیم چیزهایی بخوریم که مربوط به گرسنگی نیست. برخی از رایج ترین آنها استرس ، همدلی و علائم محیطی است.

با تعامل با خودتان قبل از غذا خوردن ، می توانید مطمئن شوید که واقعا خوب غذا می خورید زیرا می خواهید غذا بخورید ، نه به این دلیل که می خواهید از استرس یا اضطراب دوری کنید.

اگر این احساسات را احساس می کنید ، می توانید به جای اتکا به غذا ، با اعتدال با آنها کنار بیایید.

9. اجرای شکرگزاری و شکرگزاری

وقتی از آنچه می خوریم و هر چیزی که در وعده غذایی می گذرد قدردانی کنیم ، به احتمال زیاد حضور در وعده غذایی را به خاطر می آوریم.

به این فکر کنید که برای تهیه غذایی که می خورید چه چیزی طول می کشد ، طعم آن چگونه است و چقدر از خوردن آن سپاسگزار هستید.

این همه تمرکز و توجه را به تجربه غذا خوردن به شیوه ای کارآمد به ارمغان می آورد.

۱۰- خوب صحبت کنید

اگرچه ساده است ، اما می تواند دنیایی را در زمینه تغذیه هوشمند ایجاد کند!

وقتی ما واقعاً غذای خود را نمی جویم ، وقت نداریم که در طول تجربه غذا خوردن حضور داشته باشیم. همچنین غذاهای ناسالم برای ما باقی ماند که می تواند ما را از زمان خوردن منصرف کند.

دفعه بعد که برای صرف غذا می نشینید ، به فکر جویدن آدامس باشید و شرط می بندم که کمی از دست خواهید داد!

11. به لایک ها ، لایک ها و لایک ها گوش دهید

وقتی می خواهید به آن برسید ، آنچه را که واقعاً می خواهید به دست آورید بخورید.

ما نمی خواهیم در نتیجه احساسی که خودمان داریم غذا بخوریم باید یا نباید و

هرچه بیشتر با دوست داشتن ، دوست نداشتن و دوست نداشتن خود هماهنگ شوید ، بیشتر می توانید در طول تجربه غذا خوردن فکر کنید.

غذا یعنی لذت بردن و لذت بردن ، نه کار!

امروز غذا را تمرین کنید

اگر شما یک رژیم غذایی متفکرانه دارید و می خواهید امروز شروع کنید ، بهترین توصیه ای که من می کنم این است که از انجام همه کارها به طور همزمان اجتناب کنید.

این 10 روش برای تغذیه هوشمند همه شگفت انگیز هستند ، اما برای شروع فقط با یک یا دو روش شروع کنید. این به شما این امکان را می دهد که این ویژگی های جدید را با سهولت به جای تهاجم ترکیب کنید.

هنگامی که عادات جدید شما مانند طبیعت دوم به نظر می رسند ، گویی بخشی از برنامه روزانه شما هستند ، می توانید یک یا دو مورد دیگر را به آنها اضافه کنید.

این راه را ادامه دهید تا عادات غذایی خود را ایجاد کنید!

روش تغذیه

خوردن رژیم غذایی متعادل به تعدادی از اعضای انجمن رژیم غذایی کمک می کند تا با عادات غذایی سازگاری و پایداری پیدا کنند.

روش ما به آنها می آموزد که چگونه این ویژگی های ذهنی را به راحتی به جای مشکل ، با لذت به جای نارضایتی ایجاد کنند.

با پیوستن به راهنمای رژیم غذایی امروز می توانید سفر به عادات غذایی معمول را از امروز آغاز کنید.

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *