نسخه جدید اوپو فایند ایکس ٧ اولترا با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای رونمایی شد


08 فروردین 1403 ساعت 18:00

نسخه جدید اوپو فایند ایکس ٧ اولترا – Oppo Find X7 Ultra با فناوری ارتباط ماهواره‌ای، سخت افزار قوی‌تر و البته قیمت بالاتر رونمایی شد.

کمپانی اوپو در اوایل سال ۲۰۲۴ گوشی اوپو فایند ایکس ٧ اولترا را به‌عنوان اولین گوشی مجهز به دو دوربین پریسکوپ و وعده ارائه نسخه ارتباط ماهواره‌ای معرفی کرد. سه ماه بعد، این شرکت بالاخره به قول خود عمل کرد و جزئیات این نسخه در وب‌سایت چاینا تلکام در دسترس قرار گرفت.

اطلاعات این اپراتور، شماره مدل جدید، فضای ذخیره‌سازی بیشتر و برچسب قیمتی جدید را نشان می‌دهد که بیانگر قابلیت‌های اضافه شده است.

نسخه جدید اوپو فایند ایکس ٧ اولترا با ارتباط ماهواره‌اینسخه جدید اوپو فایند ایکس ٧ اولترا با ارتباط ماهواره‌ای

این گوشی با شماره مدل PHY120، یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت که دو برابر بیشترین حافظه موجود در بازار چین است. نسخه جدید Oppo Find X7 Ultra قیمتی معادل ۷۹۹۹ یوان چین ( بیش از ۱,۱۰۰ دلار آمریکا) خواهد داشت که نسبت به قیمت مدل فعلی مدل ۱۶/۵۱۲ گیگابایت بدون ارتباط ماهواره‌ای، ۱۵ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

ارتباط ماهواره‌ای شگفت‌انگیز در گوشی جدید اوپو

ارتباط ماهواره‌ای به این گوشی اجازه می‌دهد تا مستقیما برای برقراری تماس و ارسال پیام با ماهواره‌های در حال گردش به دور زمین ارتباط برقرار کند؛ برخلاف گوشی‌های هوشمند عادی که به ارتباط با برج‌های مخابراتی و سپس ارتباط با ماهواره‌ها از طریق مراکز ارتباطی نیاز دارند.

در حال حاضر، اوپو برنامه‌ای برای عرضه این گوشی خارج از چین ندارد، اما نسل بعدی سری Find به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

همچنین هنوز تاریخ رسمی عرضه نسخه جدید با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در رویداد آتی اوپو در چین که در هفته آینده برگزار می‌شود، اعلام شود.



منبع