15-رژیم لاغری کانادایی + رژیم و نکات بهداشتی


خوردن شدید باعث کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی زیادی نمی کنید. در همه رژیم ها ، بسیار مهم است که رژیم را با دقت و بدون ایجاد هیچ گونه تغییری رعایت کنید. نوشیدن آب ، به ویژه آب ، در حالی که کاهش رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش منظم ، مانند 30 دقیقه پیاده روی متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم کانادایی به مدت 15 روز

آگاهی از رژیم غذایی و مشاوره در مورد آن ، می تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن داشته باشد و باید سلامت جسمانی و نیازهای شما را برآورده کند. در آینده غذای لاغری کانادایی ما 15 روز را توصیف می کنیم که می تواند وزن را از 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه را 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

برای صبحانه یک فنجان قهوه با شکر درست کنید. در این رژیم باید صبحانه بخورید.

در وعده ناهار خوردن اسفناج با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز توصیه می شود.

برای شام ، از مقداری کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا بو داده بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و باعث ایجاد چاقی در اطراف معده شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار توصیه شده ، ابتدا یک لیوان ماست سرد بنوشید و سپس از 10 سوسیس استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و کدو بوران برای شام مشابه روز اول استفاده کنید.

برخی را رز کنید

در روز سوم صبحانه را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس با 2 عدد خرما چای میل کنید.

هنگام ناهار ، ابتدا فقط چند کاهو بخورید و سپس نصف پستان پخته یا بو داده بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

برای شام سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو سرو کنید.

روز چهارم

هنگام صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز کمی نان تست اضافه کنید.

در طول ناهار ، باید از ماست کم چرب استفاده کنید و بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج بخورید.

هنگام شام ، ابتدا اسفناج می خورید. شام در ابتدای شب توصیه می شود و بعد از یک ساعت شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر بخورید.

غذا

روز پنجم

مانند روز چهارم صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود از غذاهای سرخ شده در این رژیم اجتناب کنید تا علاوه بر حفظ رژیم غذایی سالم ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس تخمه کدو تنهایی بخورید.

روز ششم

صبحانه آن روز را مانند سومین روز رژیم غذایی آماده کرده و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و استفاده کنید.

همان شب قبل (روز پنجم) ترتیب و شام بخورید.

روز هفتم

روز هفتم غذای لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با قند و یک تکه نان تست بخورید.

در طول ناهار به صورت دوره ای از کاهو ، کاغذ سوسیس و اسفناج استفاده کنید.

برای شام ، از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو استفاده کنید. یک ساعت بعد از شام ، توصیه می شود مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

روز سوم ناهار بخورید و آب لیمو به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید مقدار مناسب میوه مصرف کنید.

روز نهم

برای صبحانه از یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو تازه به دقت بچشید و سپس از نصف سینه مرغ ، ترجیحاً پخته استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو تازه فشرده تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از کمی میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در وعده صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز کمی نان تست اضافه کنید.

در طول ناهار ، باید از ماست کم چرب استفاده کنید و بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج بخورید.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، مقداری هویج پخته با 200 گرم پنیر بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس برای شام استفاده می شود و در نهایت کدو بورانی ترجیح داده می شود.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام آماده شوید و شب قبل غذا بخورید.

غذای لاغری کانادایی

این رژیم شامل 12 روز وعده غذایی معمولی است و 3 روز به عنوان مکمل رژیم غذایی توصیه می شود. توصیه می شود رژیم غذایی را در 15 روز اول رعایت کرده و سپس روزانه مصرف کنید. اما توجه داشته باشید که از پرخوری باید اجتناب شود و همه گروه های غذایی باید مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن تنها 2 کیلو اضافه وزن دارید ، فقط باید 3 روز رژیم را دوباره بخورید.

مکمل های غذایی برای غذاهای لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، شروع به سرو سالاد کاهو با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه کنید و سپس مقداری اسفناج بورانی سرو کنید.

برای شام ، 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام ، دو وعده میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل استفاده کنید.

برای ناهار 5 سوسیس ، 1 قوطی ، 2 نان تست و گوجه فرنگی آماده کنید.

برای شام ابتدا یک سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و بعد از چند ساعت از کمی میوه استفاده کنید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا گوجه فرنگی و سالاد خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام ، 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام ، دو وعده میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
غذا

Posted on

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *