خودرو سدان کانسپت دانگ فنگ ای پای ۲۰۲۴ در نمایشگاه پکن به روی صحنه آمد


10 اردیبهشت 1403 ساعت 22:59

شرکت دانگ فنگ از جدیدترین خودرو پیکاپ خود با نام سدان ای پای ۲۰۲۴ کانسپت با ظاهر فضایی در نمایشگاه پکن رونمایی کرد. در ادامه با تصاویر زیبای خودرو مفهومی دانگ فنگ Yipai 2024 همراه می‌شویم.

بنا به جدیدترین اخبار خودرو خارجی، شرکت دانگ فنگ در نمایشگاه خودرو پکن با دست پر به میدان آمد و چندین محصول کانسپت رونمایی کرد که ظاهر و شکل آنها شبیه به ماشین‌های زمان بودند و اصلاً به محصولات چینی شباهتی نداشتند. قبلاً با پیکاپ کانسپت دانگ فنگ آشنا شده بودیم و اکنون نوبت آن رسیده تا با ماشین سدان مفهومی جدید این شرکت یعنی Yipai مدل 2024 همراه شویم.

خودرو کانسپت سدان دانگ فنگ ای پای ۲۰۲۴

خودرو کانسپت دانگ فنگ ای پای ۲۰۲۴ در قامت یک سدان کوپه و با طراحی منحصر به فرد خود دید مردم جهان از خودروهای برقی چینی را به صورت کامل عوض می‌کند. طبق برخی از شایعات خودرو کانسپت سدان دانگ فنگ Yipai مدل 2024 بر پایه آخرین پلتفرم این شرکت یعنی پلتفرم فلو طراحی و ساخته شده است که به لطف ۴ موتور برقی قدرتمند می‌تواند تا نزدیک ۷۰۰ اسب بخار قدرت را تقدیم راننده کند.

همچنین المان‌هایی مثل حذف شدن ستون B در خودرو دانگ فنگ ای پای مدل 2024 کانسپت این امکان را می‌دهد تا فضای بیشتری از کابین را در اختیار سرنشینان قرار دهد و همچنین مدل باز شدن درب‌ها هم به صورت رولز رویسی هستند.

در حال حاضر در مورد تاریخ رونمایی نهایی از نسخه تولید انبوه خودرو کانسپت سدان دانگ فنگ Yipai مدل 2024 هیچ اطلاعات بیشتری منتشر نشده است اما با توجه به اینکه سر و شکل این ماشین شبیه به نسخه مخصوص به بازار است حدس می‌زنیم که تا این تاریخ فاصله زیادی باقی نمانده باشد



منبع