قیمت هوندا وزل برای عرضه در بازار ایران مشخص شد


27 فروردین 1403 ساعت 20:45

قیمت هوندا وزل برای عرضه در بازار ایران مشخص شد. معین خودرو قیمت نهایی Honda Vezel را برای تحویل به مشتریان اعلام کرد.

شرکت معین خودرو با ارسال فراخوان تسویه حساب به مشتریان هوندا وزل که برای خرید آن در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند، قیمت نهایی این کراس اوور ژاپنی اقتصادی را اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت با جزئیات قیمت‌گذاری Honda Vezel آشنا خواهیم شد.

قیمت هوندا وزل در ایران

شرکت معین خودرو قیمت نهایی هوندا وزل برای مشتریان این خودرو را 2 میلیارد و 475 میلیون تومان اعلام کرد. مشتریان با تکمیل وجه می‌توانند این خودرو وارداتی را تحویل بگیرند.

قیمت هوندا وزل قیمت هوندا وزل

گفتنی است هوندا وزل به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با فناوری I-VTEC هوندا مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 124 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این کراس اوور ژاپنی به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

قیمت هوندا وزل قیمت هوندا وزل

هوندا وزل از امکانات متعددی چون سقف پانوراما، خروجی USB، سیستم اتصال تلفن هوشمند، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، تهویه مطبوع اتوماتیک، اتوهلد، چراغ روشنایی روز، فناوری LED چراغ‌ها، نمایشگر لمسی سیستم مالتی‌مدیا، پشت آمپر دیجیتال، حالت‌های رانندگی، استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، سامانه پایش فشار باد تایرها، نور بالا خودکار، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری و ایربگ‌های سرنشینان جلو، زانو راننده، جانبی و پرده‌ای بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: هوندا E-NS1 توسط معین خودرو به کشور وارد شد هوندا سیتی، تازه وارد ژاپنی به‌ زودی در ایران



منبع