جشنواره بهاری شاتل، بهترین فرصت برای خرید اینترنت ADSL


28 فروردین 1403 ساعت 15:48

بهترین فرصت برای خرید یا تعویض سرویس اینترنت، جشنواره‌هایی است که شاتل معمولا به‌صورت فصلی برگزار می‌کند. در این جشنواره‌ها سرویس‌های متنوع اینترنت ADSL2+ با تخفیف‌های قابل‌توجهی ارائه می‌شود. در جشنواره بهاری امسال نیز، شاتل تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را تا 77 درصد روی فروش اولیه سرویس‌های اینترنت ثابت در نظر گرفته است. با این تخفیف‌ها، قیمت نهایی هر سرویس بسیار مناسب و به‌صرفه شده است.

با توجه به افزایش قیمت اینترنت در اواخر سال گذشته، ارزش تخفیف‌های این جشنواره بیش از پیش احساس می‌شود. ویژگی دیگر این جشنواره این است که تمامی حجم ترافیک این بسته‌ها به‌صورت بین‌الملل در نظر گرفته شده است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید اینترنت ADSL یا تعویض آن را دارید، بسته‌های جشنواره بهاری شاتل را از دست ندهید. سرویس‌های ارائه شده در این جشنواره به شرح زیر است:

جشنواره بهاری شاتلجشنواره بهاری شاتل

سرویس یک‌ساله اینترنت ADSL2+ با 15000 گیگابایت ترافیک بین‌الملل:

این بسته برای کاربران پرمصرف مناسب‌تر است. اگر استریمر یا گیمر هستید و آنلاین بازی می‌کنید، این سرویس مناسب شماست. در این سرویس قیمت 12 ماه اشتراک اینترنت ADSL2+ با 15000 گیگابایت ترافیک بین‌الملل، با تخفیف 77 درصد، جمعا به‌قیمت 1500000 هزار تومان (ماهانه 125 هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

سرویس 6 ماهه اینترنت ADSL2+ با 1500 گیگابایت ترافیک بین‌الملل + 3 ماه اشتراک نماوا: این بسته برای کاربران با مصرف متوسط مناسب‌تر است. اگر اهل تماشای فیلم و سریال و شبکه‌های اجتماعی یا شرکت در جلسات و کلاس‌های آنلاین هستید، این سرویس برای شما مناسب است. در این سرویس قیمت 6 ماه اشتراک اینترنت ADSL2+ با 1500 گیگابایت ترافیک بین‌الملل، با تخفیف 73 درصد، جمعا 490 هزار تومان (ماهانه 65 هزار تومان) در نظر گرفته شده است. در این سرویس 3 ماه اشتراک نماوا نیز به‌صورت رایگان به کاربران ارائه می‌شود.

سرویس 3 ماهه اینترنت ADSL2+ با 450 گیگابایت ترافیک بین‌الملل: این بسته برای کاربران با مصرف ترافیک کمتر مناسب است. در این سرویس قیمت 3 ماه اشتراک اینترنت با 450 گیگابایت ترافیک بین‌الملل، جمعا 144 هزار تومان (ماهانه 48 هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

شاتل فرصت کوتاهی برای خرید بسته‌های این جشنواره در نظر گرفته است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید سرویس اینترنت ADSL یا تعویض سرویس اینترنت خود را دارید، به سایت شاتل مراجعه کرده یا با شماره 91000000 تماس بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.



منبع